صدور بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت روز دانش آموز

جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ ای صادر کرد و متن این بیانیه بدین شرح است: "هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید" این فرمان خمینی بزرگ و امام انقلاب اسلامی است.

فرمانی که تا آمریکا این مجسمه ظلم، آمریکاست، جاری و ساری است و تکلیفی همیشگی بر همه مظلومان و محرومان جهان است. معیاری است آشکار تا همیشه، برای همه ظلم ستیزان جهان؛ چراکه آمریکا "استکبار جهانی" و "شیطان بزرگ" است و تا زمانی که این شوم، با این صفات رذیله شناخته شود، مسیر تکلیف انحراف نمی‌یابد.

آمریکا امروز بزرگترین حامی رژیم اشغالگر و ظالم صهیونیستی است. امروز آمریکا بزرگترین حامی رژیم گیر کرده در عصر جاهلیت سعودی است که مفهومی به نام حقوق بشر در آن جایی ندارد و کودکان یمنی را با سلاح‌ های آمریکایی قتل عام می‌کند و مروج اندیشه ضد بشری و منحرف وهابی در جان است تا چهره رحمانی اسلام را ظلمانی به نمایش درآورند تا تروریست‌های تکفیری که آشکارا سجده کنندگان اهل مسجد را کافر و مقتول می‌سازند.

امروز هر جنایتی در هر گوشه جهان علیه بشریت رخ می‌دهد، رد پایی از آمریکا در آن است.

امروز اگر کودک یمنی با رقص شمشیر جاهلیت مدرن عربستان، ذبح می‌شود، آمریکا تیز کننده شمشیر و آمر ذابح است.

امروز اگر فلسطینی در شهر زادگاه تاریخی خود از بدیهی‌ترین حقوق انسانی و شهروندی محروم است و تبعیض نژادی شدید را تحمل می‌ کند و اگر رژیم صهیونیستی غزه را با جمعیتی یک و نیم میلیون نفری در محاصره ۱۱ ساله قرار داده است و اگر علیه ملت فلسطین از سلاح‌های سمی و ممنوعه استفاده می‌کند، آمریکا فرمان اجرا می‌دهد.

امروز اگر بودیسم افراطی، مسلمان روهنگیایی را در میانمار در آتش می‌ سوزاند، آمریکا و اسرائیل جایزه صلح نوبل به سوچی میانمار می‌دهند.

امروز اگر ملت عراق در آستانه شعله ور شدن در آتش تفرقه و تفکیک است، این مطلوب آمریکا و اسرائیل است.

امروز اگر سوریه به جز خرابه‌ای باقی نمانده است، "آمریکا برای تخریب آن برنامه ریزی کرده است.

امروز اگر افغانستان هنوز از دام تروریست رها نشده و داعش نیز به جمع تروریست‌ها در آن کشور افزوده شده، اراده آمریکا در آن دخیل است.

امروز اگر جمعی را در ایران انقلابی، به قهقهرای جهالت با بزک باستانی می‌خوانند تا به زعم خویش انقلاب بزرگ ایران را منحرف سازند، سلسله جنبان این شیفتگان جهالت، آمریکاست.

 امروز اگر عهد می‌بندند ودر شورای امنیت موکدش می‌سازند و بعد زیرش می‌زنند که هیچ ایران را عهدشکن برجام معرفی می‌کنند، این آمریکا است که بد عهدی را در نظام بین‌الملل نهادینه ساخته است.

روز ۱۳ آبان باید همه به میدان تکلیف گام نهند و به یاد کودکان یمن، به یاد بی گناهان روهینگیانی میانمار، به یاد حرم‌های تهدید شده در عراق و سوری، به یاد ویرانه‌های سوریه، به یاد افغانی بی پناه و به یاد کربلای هر روز فلسطین به خاطر هر ظلمی که در جهان می‌شود؛ هر چه فریاد دارند بر سر آمریکا بکشند.

انتهای پیام/ م

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین در روز ۱۳ آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار