امام جمعه موقت ساری:

آمریکا باید بداند هیچ غلطی نمی‌توانند بکند / راهپیمایی اربعین حسینی ،زمینه‌ساز قیام حضرت مهدی (عج)

آمریکا باید بداند با حضور و شعور مردم ایران با داشتن رهبر فرزانه قدرتمند و نیرو‌های مسلح هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان گفت: امسال ۱۳ آبان جایگاه دیگری دارد، با توجه به یاوه‌گویی‌های جهالانه ترامپ که نسبت به ایران و مردم ایران و سپاه پاسداران بی‌ادبی کرد پاسخ مناسبی به این یاوه‌گویی‌ها داده شود.

وی افزود: آمریکا باید بداند با حضور و شعور مردم ایران با داشتن رهبر فرزانه قدرتمند و نیرو‌های مسلح توانمند، سپاه و بسیج که نماد روحیه جهاد و شهادت هستند، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به نزدیک شدن روز شهادت محمدحسین فهمیده، گفت: این شهید برای همه ما الگو است، نوجوانان و جوانان امید و آینده کشور هستند، سرمایه بزرگ ملی به حساب می‌آیند باید برای تعلیم و تربیت، ارتقا مقام علمی و تقویت روحیه جهادی و ارزشی آن‌ها همه متولیان آموزشی تلاش کنند.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور با اشاره به نزدیک شدن مراسم اربعین، افزود: امروز اربعین حسینی به عنوان گفتمان جهانی دینی مطرح است و بزرگ‌ترین اجتماع دینی دنیا است و مراسم شیعی و اسلامی نیست و تنها مربوط به ایران و عراق نیست، این مسئله کار به شیعه، سنی و مسلمان ندارد، همه فرقه‌های دیگر در این مراسم شرکت می‌کنند.

وی گفت: این مراسم بزرگ می‌رود زمینه‌ساز قیام حضرت مهدی (عج) را فراهم کند.

امام جمعه موقت ساری افزود: دولت و مردم عراق با تمام وجود در خدمت زائران اربعین حسینی هستند، باید مقررات دولت عراق به خوبی مورد و همه با ثبت‌نام در سامانه از مرز قانونی کشور اقدام شوند و مقررات امنیتی و حفاظتی به خوبی رعایت شود.

انتهای پیام/آ

خنثی شدن توطئه‌های امریکایی با هوشیاری مقام معظم رهبری و ملت ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار