ثواب خواندن زیارت عاشورا

ثواب و برکات خواندن زیارت عاشورا را در کلام امامان معصوم (ع) و بزرگان دین در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زیارت عاشورا، یکی از دعاهایی است که امامان معصوم (ع) و بزرگان دین بر مداومت خواندن آن تاکید کرده‌اند و بیان شده که تأثیرات سازنده و بی‌نظیری بر افراد دارد.

 

ثواب خواندن زیارت عاشورا در کلام امامان معصوم (ع)

* امام محمد باقر(ع) به فردی به نام علقمه که درباره چگونگی زیارت امام حسین (ع) از راه دور سوال پرسیده بود، فرمودند: پس از آنکه به آن حضرت با سلامی اشاره کردی، دو رکعت نماز بخوان و سپس زيارت عاشورا را بخوان، هنگامی که اين زيارت را خواندی در حقيقت او را به چيزی خواندی که هر کس از ملائکه که بخواهند او را زيارت کنند، به آن می‌خوانند و خداوند برای تو هزار هزار حسنه می‌نويسد و از تو هزار هزار سيئه دور می‌نمايد و تو را هزار هزار مرتبه بالا می‌برد. همانند کسانی هستی که در رکاب آن حضرت به شهادت رسيدند. حتی در درجات آنها هم شريک می‌شوی. (کامل الزيارات- ص 74)

* امام صادق (ع) به یکی از یاران خود به نام صفوان، درباره اثرات زیارت عاشورا می‌‎فرمايند: زيارت عاشورا را بخوان و از آن مواظبت کن، به درستی که من چند خير را برای خواننده آن تضمين می‌نمایم؛ اول: زيارتش قبول شود، دوم: سعی و کوشش او شکور باشد، سوم: حاجات او هرچه باشد، از طرف خداوند بزرگ برآورده می‌گردد و نا اميد از درگاه او برنخواهد برگشت؛ زيرا خداوند وعده خود را خلاف نخواهد کرد. (بحارالانوار-جلد 98-ص 300)

* در روايت ديگر از امام باقر (ع) می‌خوانيم: اگر مردم می‌دانستند زيارت امام حسين (ع) چه ارزشی دارد، از شدت شوق و علاقه می‌مردند و حسرت رسيدن به آن پاداش ها، جسم و روح آنها را پاره پاره می‌کرد. (بحارالانوار-جلد 101 –ص 18)

* امام صادق‏ (ع) همچنین فرموده‌اند: خداوند سوگند یاد کرده که زیارت زائری که زیارت عاشورا را تلاوت نماید، بپذیرد و نیازمندی‌هایش را برآورده سازد. او را از آتش جهنم برهاند و در بهشت برین جای دهد و همچنین حق شفاعت و دستگیری کردن از دیگران را به وی عطا نماید.

* در کتاب مفاتیح الجنان و قبل از متن زیارت عاشورا، حدیثی از امام باقر در ثواب این زیارت آمده است که می‌فرمایند: به تحقیق این دعا دعایی است که ملائکه آن را می‌‏خوانند و خداوند در قبال آن برای تو صد هزار هزار درجه می‏‌نویسد و مثل کسی خواهی بود که با امام حسین (ع) شهید شده باشد. نوشته شود برای تو ثواب زیارت هر پیغمبری و رسولی و ثواب زیارت هر که زیارت کرده حسین‏‌ (ع) را از روزی که شهید شده است.

برکات خواندن زیارت عاشورا در کلام علما و بزرگان دین

1- عالم جلیل، شیخ عبدالهادی حائری مازندرانی از پدر خود، حاجی ملا ابوالحسن نقل کرده است که من حاج میرزا علی نقی طباطبایی را بعد از رحلتش در خواب دیدم، و به او گفتم: «آیا آرزویی داری؟»، گفت: «یک آرزو دارم و آن این است که چرا در دنیا هر روز زیارت عاشورا نخواندم.» رسم سید این بود که در تمام دهه اول محرم، زیارت عاشورا می‌خواند، ولی بعد از مرگ، افسوس می‌خورد که چرا در تمام ایام سال، موفق به این زیارت نبوده است.

2- آیت اللّه شبیری زنجانی، از مراجع تقلید می‌گوید: «یکی از چشم‌های فرزند آقای حاج سید محمد بجنوردی بر اثر عارضه‌ای نابینا شده بود و به نظر پزشکان، حتی پزشکان خارج از کشور، به علت رشد آن عارضه، چشم دیگرش نیز نابینا می‌شد. ولی آن شخص شفا یافت؛ یکی از بستگان وی، سیدالشهداء را در عالم رؤیا دید که به او فرمود: «ما به جهت اینکه او به زیارت عاشورا مداومت داشت، سلامتی چشم دیگرش را از خدا گرفتیم».

3-مرجع بزرگ آیت اللّه العظمی بهجت، درباره زیارت عاشورا می‌گوید: «مضمون زیارت عاشورا گواه و روشن کننده عظمت آن است. در سندها آمده است که زیارت عاشورا از حدیث‌های قُدسی است. برای همین، با وجود فراوانی کارهای علمی موجود نزد علما و اساتیدمان، آنان همیشه مراقب خواندن زیارت عاشورا بودند. مرحوم آیت اللّه شیخ محمدحسین اصفهانی از خداوند متعالی می‌خواست کلمات پایانی عمرش، زیارت عاشورا باشد و پس از آن به سوی باری تعالی بشتابد؛ خداوند نیز دعای وی را اجابت کرد و پس از اتمام خواندن زیارت عاشورا روحش به ملکوت اعلی شتافت و قرین رحمت گردید».

5-مرحوم شهید دستغیب(ره) حکایتی درباره برکت خواندن زیارت عاشورا را این‌گونه نقل می‌نماید: «یکی از علما نجف حدود یکصد سال پیش، در خواب، حضرت عزراییل را می بیند، پس از سلام می‌پرسد: «از کجا می آیی؟»، ملک الموت می‌فرماید: «از شیراز!، روح مرحوم میرزا ابراهیم محلاتی را قبض کردم.»، شیخ می‌پرسد: «روح او در چه حالی است؟»، عرزاییل می‌فرماید: «در بهترین حالات و بهترین باغ‌های عالم برزخ، خداوند هزار ملک را برای انجام دستورات شیخ قرار داده است.»، آن عالم پرسید: «آیا برای مقام علمی و تدریس و تربیت شاگرد به چنین مقامی دست یافته است؟»، فرمود: «نه!»، گفتم: «آیا برای نماز جماعت و بیان احکام!»، فرمود: «نه!»، گفتم پس برای چه؟ فرمود: «برای خواندن زیارت عاشورا».

نقل است که مرحوم میرزا، سی سال آخر عمرش، زیارت عاشورا را ترک نکرد و هر روز که به سبب بیماری یا امر دیگری نمی‌توانست بخواند، نایب می‌گرفت.

*از عارف بزرگ، مرحوم آیت الله میرزا سید علی آقای قاضی (ره) (استاد آیت الله بهجت و علامه طباطبایی) نقل شده که بعد از رحلت‌شان، کسی ایشان را در خواب دید و سوال کرد: «چه عملی در آنجا مهم‌تر است؟»، فرمود: «زیارت عاشورا، و من پشیمانم که چرا روزی یک بار زیارت عاشورا را قرائت کردم و دوبار نخواندم!». مرحوم قاضی(ره) می‌گفتند: «هر چه دارم از سید الشهداء(ع) و قرآن دارم».

 

تأکید امام زمان (عج) به خواندن زیارت عاشورا

در کتاب مفاتیح الجنان، قبل از زیارت جامعه کبیره و بعد از دعای علقمه، سفارش امام زمان (عج) به سید رشتی این‌گونه بیان شده است: «شما چرا زیارت عاشورا را نمی‌خوانید؟ عاشورا، عاشورا، عاشورا».

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۶:۲۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
سلام .خواندن زیارت عاشورا را به نیت عرض ادب و عشق و ارادت به امام حسین علیه السلام و رضایت آقا امام‌ زمان ع نسبت به خودم میخوانم.انشاالله روزی هرروز همه باشد
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۲۱:۴۹ ۰۹ دی ۱۴۰۲
باسلام دوستان عزیز لطفاً زیارت عاشورا و ادعیه هارو با علوم غریبه که رمالان بعضی کارای غیر عادی باهاش انجام میده اشتباه نگیرید بعضی هامینویسن خواندم نتونستم شغلی پیداکنم ،یکی نوشته قرضمو نیاوردن بدن و....اینها از حکمت الهی به دورند که با دعا وزیارت قابل هل باشند وانسان بایدباتلاش خودش این کارها رو انجام بده قوت عقل و درایت و تلاش هم نعمتهای خداهستند به کارشون بگیرید وکارهاتون رو انجام بدید وزیارت عاشورا رو فقط برای تقرب بر استان الهی و سیدالشهدا و بالارفتن مراتب عرفانی بخوانید.التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی رجبی
۲۰:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
سلام با من تماس بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
دوستان التماس دعا برام دعا کنید جایی گیر کردم هر روز دارم دعا میکنم خداوند کمکم کنه دعا کنید برام خواهش
Iran (Islamic Republic of)
خاتون
۱۶:۲۵ ۱۳ آبان ۱۴۰۲
سلام دوستان من از اسفند ۱۳۹۳ تا الان که آبان ۱۴۰۲ هستیم هرروز زیارت عاشورا خوندم که یک کار خوبی پیدا کنم از حرف مردم هم راحت بشم حاجت نگرفتم که نگرفتم شماها پاک هستید برای منم دعا کنید هرکی یک نفسی داره
Iran (Islamic Republic of)
علی جانم فدای امام حسین و رهبرم سید علی خامنه ای❤️
۲۲:۵۰ ۱۲ آبان ۱۴۰۲
زیارت عاشورا بهترین دعا روی زمین هستش انشاللله تمام آرزو های و حاجت های برادران و خواهران عزیزم به نیت این زیارت عاشورا براورده شه❤️
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
به نیابت امام زمان عج و ظهور حضرت آقا عج زیارت عاشوراء را هر روز بخونید برکات زیادی داره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
به نیابت امام زمان عج و ظهور حضرت آقا عج زیارت عاشوراء را هر روز بخونید برکات زیادی داره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
به نیابت امام زمان عج و ظهور حضرت آقا عج زیارت عاشوراء را هر روز بخونید برکات زیادی داره
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۰۱:۰۳ ۰۲ دی ۱۴۰۱
سلام،مدتی هست که میخونم،شگفت انگیزه،خدا حاجت همه آدمارو بده انشاالله،خدایا کمک بنده هات کن به حق سید الشهدا.... ما هیچکس رو مثلت نداریم...التماس دعای خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام عزیزان التماس دعا موقع خواندن زیارت عاشورا مرا دریابید انشالله ک همه حاجت روا بشيد بنده یه حاجت خیلی مهمی دارم فراموش نکنید دعام کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام عزیزان التماس دعا دارم ۱۴ سال هست که در حسرت اولادم اگه در زیارت عاشورا دلتون لرزید منم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۲ مهر ۱۴۰۱
انشالا به آرزوت میرسی هر موقع به این سایت سر زدی امیدوارم بچه به بغل باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
اسلام و علیک یا ابا عبدالله الحسین
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۳:۵۹ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
برای سلامتی رهبر عزیزمون،سلامتی آقا امام زمان(عج)سلامتی قرائت بفرمایید. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)
Iran (Islamic Republic of)
یا زهرا س
۲۰:۵۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
برای سلامتی و ظهور امام زمان عج صلوات دوستان میتوانید زنده و مستقیم حرم امامان معصوم علیهم السلام را زیارت کنید بزنید گوگل بنویسید پخش زنده حرم آنلاین زیارتتان قبول یا علی ع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
اگه معنی اش را هم بخولنیم خوبه؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۱۴:۵۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین و رحمت الله و برکاته الی یوم القیامه
Iran (Islamic Republic of)
۰
۱۵:۱۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان عج ۱۴ صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۶ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
سلام ازاینکه خداوند تبارک وتعالی به من توفیق خواندن زیارت عاشورا درهرروز پی درپی وچندسال داده سپاس گزارم تا به مرور زمان کسی نخواند درکش نمی کند که چه اثری دردل می گذاردامیدوارم که خداتوفیقش رابه همه مخصوصا جوانان بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
غالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
زیارت عاشورابرای فرج امام زمان سلام الله
Iran (Islamic Republic of)
خانم ف
۲۱:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
سلام دوستان انشاالله همتون به خواسته هاتون برسید.التماس دعا برای منم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۹:۳۹ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
سلام دوستان انشاالله زیارتاتون قبول باشه خواهش میکنم مرا هم دعا کنید حاجتم براورده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
سلام خیلی ممنونم ازتون من هم انشالا می‌خوام زیارت عاشورا رو
بعد اذان صبح هر روز بخونم برای منم دعا کنید قراره سال ۱۴۰۱ کنکور تجربی بدهم و می خواهم بهترین دانشگاه پزشکی قبول شوم و خیلی درس بخونم ممنون میشم. خدایا اگر آنی نیستم که باشم آنم کن کلمه ها در وصفت بی تابی میکنننند خداا دوستتتتتتت دارمم
Iran (Islamic Republic of)
سرباز گمنام امام زمان(عج)
۱۲:۱۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
سلام
من هر روز میخونم واقعا خیلی خوبه
تاثیر شگفتی تو زندگی داره من فقط برای خدا میخونم زیارت عاشورا رو نه برای حاجت ولی جالب اینکه خدا حاجتمو هم میده
من ظهر ها زیارت عاشورا میخونم بعدش دعای توسل
خیلی خوبه حتما بخونید
اگه برای خدا بخونید تاثیر شگفتی داره...
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
نگم بهتره
۱۵:۵۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
من دو ماه کامل زیارت عاشورا و دعای توسل خوندم بی نتیجه بود پولی رو به کسی قرض دادم نمیاره بده خیلی بیشتر از اونچه می خواست بهش فرصت دادم قرار بود سه ماهه بده یه ماه دیگه میشه سه سال لطفا برام دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۲:۰۹ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
سلام دوست عزیز خسته نباشید ببینید خدا مصلحت دونسته که ثواب این زیارت پر فضیلت رو این دنیا نده و در اون دنیا بهت ثوابش رو بده چون حتما حکمتی داره که ما نمیدونیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
التماس دعا . خواهش میکنم موقع خواندن زیارت عاشورا منم دعا کنید منم هرشب زیارت می خونم خیلی من رو دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
در هر صورت ببخشید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۱۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
سلام ببخشید اگر در سایت شما چیزی کپی کردم در برنامه خودم.
الان دیگه در حال انتشار نیست برنامم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
سلام دوستان عزیز سلام بر حسین (ع) واصاحب پاکش برادران و خواهران گرامی انشالله به حق حسین به تمام ارزوهاتون برسین خواهش می کنم خواهش میکنم برای این بنده حقیر دعا کنید که مشکلم حل بشه انشالله حاجت روا بشین بحق امام حسین (ع)
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۲۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
خداروشکرمیکنم‌این‌توفیق‌نصیب‌من‌شده‌هرروززیارت‌عاشورابخونم‌‌‌السلام‌علی‌الحسین‌وعلی‌علی‌بن‌حسین‌وعلی‌اولادالحسین‌وعلی‌اصحاب‌الحسین
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۴۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
سلام الهم عجل ولیک الفرج.الهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۶:۴۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
سلام هرکی زیارت عاشورا میخونه برای منم دعا کنید کهذبه حاجتم برسم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۶:۰۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
هرکسی این پیام امروز اربعین میخونه واسه ظهور آقا امام زمان صلوات بفرسته و زیارات عاشورا به نیابت ظهورش بخونه و از آقا امام حسین بخواد که فرج اقای عالم رو نزدیک کنه آن اشالله بحق 14 معصوم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۹:۰۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
السلام علیک یا اباعبدالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
سلام
عزیزانی که زیارت عاشورا میخونن.دو عبارت رو باید صدبار گفت یانه یکبار هم میشه؟
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۶:۲۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
با سلام
یک بار به نیت صد بار هم خداقبول می کند ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۲:۱۱ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
سلام خدا قبول میکنه ولی نه مثل وقتی که دوتا ۱۰۰ بار رو بگیم یکیش سلام به آقا امام حسین و اصحاب ایشان هست قبل اون هم یدونه لعنت به دشمنان آقا امام حسین هست
Iran (Islamic Republic of)
F
۱۲:۰۴ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
السلام علیک یا ابا عبدالله.
سلام خدمت همه دوستان .امیدوارم همگی به خواسته دلتون برسین.خوندن زیارت عاشورا بی تاثیرنیست درحاجت گرفتن حتما بخونیم.بچه ها من خیلی مشکلات توزندگیم هست که محتاج دعایم.دعای خیرتون روازمن دریغ نکنین.ممنونم ازهمتون ایشالا همه دوستان خوشبخت وسلامت باشن وهمه دنیا ازدست ویروس کرونا نجات یابد.موفق باشین.
Iran (Islamic Republic of)
اسما
۲۰:۵۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
منم از امروز تصمیم گرفتم زیارت عاشورا بخونم ،انشا الله به حق پنج تن آل عبا تمام حاجاتتون برآورده میشه ،امید داشته باشین وهر روز بخونین ،خیییلی خوبه وهیچ وقت هم نومید نشین ،بدترین گناه در نزد خدا ،نومیدی از درگاه رحمت وی است پس همیشه روزتونو با این دعای پربرکت ونورانی شروع کنین، ومطمئن باشین خدا هر چه که بخواین بهتون میده وازتون درخواست کوچیک دارم اونم اینه که من سال ۱۴۰۰ کنکور تجربی میدم دعا کنین به بهترین نحو امتحانمو بدم وبه بالاترین شغل این رشته یعنی پزشکی نائل شم ،الهی آمین ،خدا تمام مردم ایران وتمام پزشکان جامعمون که از جون ودلشون دارن مایه می‌زارن وبا ویروس منحوس میجنگن حفظ کنه ،آمین یا رب العالمین.
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۰:۵۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام دوستان پدرم مریضه و تو کماست برای شفای پدرم چله ی زیارت عاشورا گرفتم... توکلم به خدا و امام حسین هست.
التماس دعا از همتون دارم ان شاءالله حاجت هاتون روا بشه.
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۲۳:۳۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
از برکات زیارت عاشورا بی بهره نشوید
Iran (Islamic Republic of)
فائزه
۱۳:۳۶ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
ان شاء الله همه مردم گل ایران به هر چیزی میخوان به برکت امام حسین علیه السلام برسند و همه ی حاجاتشان براورده بشه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۲۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام:)
Iran (Islamic Republic of)
عارفه
۲۳:۳۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
منم دارم چند وقته میخونم
دعام کنیدمعلمی قبول بشم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۳:۰۸ ۱۸ تير ۱۳۹۹
سلام من بچه دار نمی شدم دکتری. جوابم کرده بودن بخدا یه روز سر زیارت عاشورا دعا کردم خدا بچه بهم بده با خلوص نیت خداوند هم بچه نصیبم کرد خدایا شکرت ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
عباس فرهادپور
۱۲:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام من هروقت زیارت عاشورامیخوانم به نیت سلامتی وفرج امام زمان (عج)میخوانم باشدکه امام زمان مادرحق همه مادعابفرمایندبه برکت صلوات برمحمدوآل محمد
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۰:۳۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
عشق امام حسین تو خون همه هست دعا کنید در عمل هم حسینی باشیم ما را هم دعا کنید
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
Ukraine
مریم
۲۱:۴۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام من هرروز ۳بارزیارت عاشورا می خونم آرامش به دست میده .خدا هرگزفراموش نکنید .امام زمان تنها تنها .ناراحتش نکنیم عمرما مثل ثانیه ثانیه میره قدر خودمونو بدونیم پیش آقا امام حسین شرمنده نشیم .تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۲:۲۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
با سلام دوست دارم خیلی رزقم زیاد بشه چیکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۲۰:۱۹ ۲۹ دی ۱۳۹۸
خیلی دوست دارم زیارت عاشورا بخونم دعا کنید توفیق مداومت به این امر مهم داشته باشم
Germany
سیده ساقر خلیلی
۱۲:۲۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
غروب کردی ای خورشید جهانیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۸
دوستان زیاد زیارت آقا رو بخونید خیلی زیاد ثواب داره اجر همه تون باسیداشهدا انشا الله همتون کربلایی بشین
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۷:۰۰ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
السلام علیک یا اباعبدالله.
به لطف خدا و نظر آقام امام حسین از ۵ سال قبل هر روز بصورت مداوم زیارت عاشورا رو خوندم. از ۳ سال گذشته هم ی روز امتحان کردم دیدم کلا زیارت عاشورا رو ک هر روز از رو میخوندم حفظ شدم. همیشه مخصوصا اول صبح که از خونه میام بیرون کمتر از ۵ دقیقه روزمو با خوندن زیارت مقدس عاشورا آغاز میکنم. از همگی التماس دعا دارم..
Iran (Islamic Republic of)
احسان رشیدی
۲۳:۲۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
سلام التماس دعا دارم از همتون.....،السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۴۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
با سلام
ازهمه عزیزان التماس دعا دارم.خداوند روح شهدا و رفتگان را غریق رحمت واسعه خود بگرداندانشاالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
الهم الرزقنی شفاهت الحسین یوم الورود
Afghanistan
حسین علی
۰۶:۵۲ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
اللهم عجل لولیک فرج
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۱:۲۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
ان شا الله اجر و پاداش این زیارت نصیب همه مان باشد
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۰۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
السلام علیک یااباعبدالله الحسین یاحسین سفاعت منوبکن روزقیامت۰خدایاقراربده مرانزدخودت آبرومندبه وسیله ی حسین (ع)دردنیاوآخرت(آمین)
Iran (Islamic Republic of)
Maedeh
۲۰:۲۶ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
من ۱۰ شبه بعد نماز شب میخونم
Iran (Islamic Republic of)
میلاد جامه در از محمدشهر کرج
۲۳:۴۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
التماس دعا...از شما خوبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
السلام علیک یا حسین مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۲۳:۰۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
از همه خواهران و برادران مسلمان و مومنم التماس دعا دارم. چند ماهی است که در اوج جوانی به علت سانحه ای سلامتیم رو از دست دادم و دست به دامن سیدالشهدا شدم. شما هم برایم دعا کنید. انشاالله همه تان به کربلا مشرف شید.
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۰۹:۴۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
خدایا زیارت کربلا رو نصیب همه ی عاشقان اهل بیت بگردان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۸
یاامام حسین قسمت میدم پدرومادرم راازمن راضی کن
United States of America
حبیبی
۱۷:۴۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
خدایاتوفیق خواندن زیارت عاشورا به ما بده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
زهرا
۲۲:۳۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
من پنج بار در هفته میخوانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
الهم صلی اله محمد وال محمد خدایا به حق رسولت همه رو از دست شیطان نجات بده امین
Iran (Islamic Republic of)
پیرو ولایت
۰۰:۰۹ ۳۰ تير ۱۳۹۸
لبیک یا حسین (ع) لبیک یا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد قاسم مبارز
۲۲:۵۶ ۲۸ تير ۱۳۹۸
السلام علیک یا عبدالله الحسین
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۰۲:۴۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
چندلار معجزه ش دیدم ابنبارم دعام کنید
Iran (Islamic Republic of)
سیدعلی اکبرصاحبی
۱۹:۳۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۱:۳۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
اسلام و علیک یا ابا عبدالله الحسین برام دعا کنید که انشاءالله منم کربلا برم التماس
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
شادي
۱۱:۳۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
يا ابا عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
زیارت عاشورا خیلی تاکید شده بنده هفته ای یکی دوبار میخونم
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
ایا نماز زیارت دو رکعت هم جزع زیارت عاشورا حساب می شود
وباید بعد از زیارت حتما ان را بخوانیم؟
اجرتان با مولا حسبن ع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
آنشاالله که آرزوی رفتن به زیارت امام حسین ع به دلم نمونه آخه هنوز قسمت نشده برم کربلا
السلام علیک یا ابا عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
رضا منتب
۰۱:۲۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
الهم ارزقني شفاهته الحسين يوم الورود
Iran (Islamic Republic of)
ارزو از مشهد
۱۸:۰۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
لبیک یا حسین چکیده خواندن زیارت با عظمت عاشورا عشق به امام حسین عشقی پایدار و جاودانه است خدا رو شکر که شیعه علی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ليلا احمدي
۲۳:۲۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
بي نام
۲۰:۵۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
سلام تورو خدا تو اين شب
با براي من دعا كنيد ، فردي مسيحي مدت طولاني است كه به من علاقه داره و داره مسلمون ميشه ، ولي خانوادم به هيچ وجه موافقت نميكنند
Iran (Islamic Republic of)
فاضل
۱۴:۵۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
سلام عالی بود فقط صد حیف که منابع ذکر نشده بودند!
Germany
داوود امانی
۰۰:۳۸ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
بسیار عالیه قربون اقا امام حسین پدر ومادرم فدایشان برام دعا کنید ابروم حفظ بش انشا اله
Germany
داوود امانی
۰۰:۳۸ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
بسیار عالیه قربون اقا امام حسین پدر ومادرم فدایشان برام دعا کنید ابروم حفظ بش انشا اله
United States of America
حسین
۰۹:۲۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۷
ان شااله خداوند به همه ما توفیق عنایت کنه که بتوانیم هرروز زیارت عاشورا را بخوانیم چون ماهرچه داریم ازخاندان اهل بیت علیم السلام بخصوص سالار شهیدان میباشد اللهم ارزقنی شفاعه الحسین یوم الورود التماس دعا
United States of America
حسین
۰۹:۲۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۷
ان شااله خداوند به همه ما توفیق عنایت کنه که بتوانیم هرروز زیارت عاشورا را بخوانیم چون ماهرچه داریم ازخاندان اهل بیت علیم السلام بخصوص سالار شهیدان میباشد اللهم ارزقنی شفاعه الحسین یوم الورود التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
اللهم صل علی سیدنا ونبینا محمدا واله ماختلف الملوان وتعاقب العصران وکر جدیدان واستقبل الفرقدان وبلغ روحه وارواح اهل بیته منی تحیته والسلام وعجل فرجهم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
لبیک یاحسین
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۰۴:۲۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
بابی انت و امی و اهلی و مالی و اسرتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۳۰ تير ۱۳۹۷
اللهم ارزقنی شفاعه الحسین یوم الورود
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۸:۳۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
لبیک.یاحسین
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۸:۳۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
لبیک.یاحسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
انشا,الله که همیشه زیارت عاشورا را بخوانیم وراه مولایمان امام حسین علیه السلام که بندگی واطاعت الله تعالی بود را ادامه دهیم وبا مولایمان امام حسین علیه السلام روز قیامت محشور بشویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۴ آبان ۱۳۹۶
خدایا توفیق این عمل را شامل حال ما بفرما آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۶
الهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۶
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین و رحمت الله و برکاته الی یوم القیامه
آخرین اخبار