اختصاص بیش از 3 هزار تن قیر رایگان به شهرداری های شهرستان خلخال

فرماندار خلخال از اختصاص 3 هزار و 700 تن قیر رایگان به شهرداری های این شهرستان جهت استفاده برای آسفالت معابر عمومی شهرها در سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی، فرماندار خلخال افزود: 2 هزار و 200 تن از قیر رایگان اختصاصی از سوی وزارت راه و شهرسازی به شهرداری خلخال،750 تن به شهرداری شهر کلور مرکز بخش شاهرود و 750 تن قیر رایگان نیز به شهرداری هشجین اختصاص یافته و انتظار می رود شهرداران این سه شهر با استفاده از آن برای آسفالت معابر اقدام کنند .

وی با بیان اینکه بخشی از قیر رایگان اختصاصی به این شهرستان از سوی شهرداران 3 شهر خلخال،کلور و هشجین به این شهرها حمل و انتقال داده شده است خواستار تلاش در کار جذب و انتقال باقیمانده قیر رایگان به این شهرها پیش از آغاز فصل بارش برف و سرما شد.

فرماندار خلخال اضافه کرد: پیشنهادهای اعضای شورای اسلامی شهر کلور در خصوص تخصیص اعتبار برای تکمیل زیر ساخت های گردشگری منطقه نمونه گردشگری امامزاده عبدالله در کمیته برنامه ریزی سال آینده تحقق خواهد یافت .

بابایی همچنین در نشست جداگانه ای با اعضای شورای اسلامی شهر هشجین مرکز بخش خورش رستم خلخال از حل مشکل کارخانه آسفالت شهرداری این شهر و آغاز عملیات آسفالت معابر هشجین خبرداد.

وی گفت: با توجه به واگذاری این کارخانه به بخش خصوصی شهرداری هشجین باید در مورد پرداخت بدهی معوقه به پیمانکار آن جهت جلوگیری از تعطیلی ناخواسته و هرگونه تاخیر و توقف در کار آسفالت معابر اقدام کند .

 

انتهای پیام/ح

اختصاص قیر رایگان به شهرستان خلخال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.