استقبال از کاراته کای مدال آور جهان + تصاویر

مهدی قراری زاده، ملی پوش کرمانی کاراته کای وزن منهای 84 کیلوگرم تیم ملی امید پسران که مدال برنز جهان را کسب کرده بود، پس از ورود به فرودگاه کرمان، مورد استقبال جامعه ی ورزش استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن رشیدی نژاد، سرمربی تیم های ملی کاتای ایران در حاشیه ی این مراسم استقبال گفت: این مسابقات در رده های سنی جوانان، نوجوانان و امید از ۳ آبان در جزیره تنه ریفه اسپانیا با حضور 107 تیم برگزار شد و تیم ایران توانست مقام پنجم را بعد از کشورهای ژاپن، مصر، ترکیه و اسپانیا کسب کند.

استقبال از کاراته کای مدال آور جهان

وی افزود: تیم ایران دو سال پیش هفتم این مسابقات شد اما امسال با توجه به اینکه تیم های شرکت کننده بیشتر بودند و قوی تر ظاهر شدند تیم ایران توانست با 2طلا ،2نقره و ۶ برنز مقام پنجم جهان را کسب کند.

استقبال از کاراته کای مدال آور جهان

مهدی قراری زاده نیز گفت: در این مسابقات با نمایندگانی از ۶ کشور مسابقه دادم که در مقابل کشورهای اوکراین، بوسنی، برزیل، ارمنستان و اسپانیا به پیروزی رسیدم اما در نهایت مقابل نماینده مصر باختم و به مدال برنز دست یافتم.

استقبال از کاراته کای مدال آور جهان

وی به سلطح مسابقات اشاره کرد و افزود: با توجه به المپیکی شدن کاراته و کسب سهمیه المپیک، تمام کشورها با تمام توان در این مسابقات ظاهرشدند و در واقع سطح مسابقات بسیار بالا بود.

استقبال از کاراته کای مدال آور جهان + تصاویر

انتهای پیام/ب

استقبال از مهدی قراری زاده، مدال آور جهان در فرودگاه کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار