تشییع پیکرمطهر شهید تازه تفحص شده ناجا در خراسان رضوی

پیکر شهید تازه تفحص شده ناجا در دوران دفاع مقدس ستواندوم شهید "محمد علی پوربختیاری " در آیین صبحگاه عمومی کارکنان فرماندهی انتظامی استان تشییع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: شهدا با جانفشانی خود در حفظ کیان اسلامی در طول تاریخ به ما عنایت و کمک کردند و امروز ما با این شهید عزیز برای پاسداری از حفظ ارزش‌های انقلاب و ادامه راه شهدا، عهد و پیمان می‌بندیم.


وی با اشاره به این آیه شریفه قرآن کریم "شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می‌خوردند" افزود: امروز، نام و یاد شهدا در بین ما باقیست و شهدا در بین ما حضور دارند چراکه شهدا در دنیا دستگیر و در آخرت شفاعت کننده اند و در صف انبیاء واولیا الهی قرار دارند و ما متسمک می‌شویم به شهدا گرانقدر و این تمسک ما بستگی به اعمال امروز ما دارد.

وی گفت: مردم ایران بعد از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود همه دسیسه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی منسجم تر، مصصم ترند و نمود آن، حضور پرشور مردم در روز استکبار ستیزی بود که باری دیگر ملت شریف ایران با آرمان‌های شهدا و امام تجدید پیمان کردند.

پیکر شهید پورمختاری پس از تشییع در ستاد انتظامی استان خراسان رضوی به زادگاهش واقع در شهرستان درگز منتقل شد.

انتهای پیام//ز. ج.
 

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ناجا در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.