فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پلدختر:

۱۷ زائر افغانی و پاکستانی بدون ویزا و گذرنامه بازگردانده شدند

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ۱۷ زائر افغانی و پاکستانی که بدون ویزا و گذرنامه قصد عزیمت به کشور عراق را داشتند از پلدختر بازگردانده شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛سرهنگ صفر عبدالوند،  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پلدختر گفت: این زائران اربعین حسینی قصد داشتند بدون مدارک قانونی از طریق مرز مهران، شلمچه و چذابه خود را به کربلا معلی برسانند که توسط پلیس اطلاعات و امنیت پلدختر بازگشت داده شدند.

وی افزود: با توجه به این که مقامات عراقی به زائران فاقد مدارک لازم از جمله ویزا و گذرنامه اجازه ورود به کشورشان را نمی‌دهند به این منظور از خروج این عده از زائران افغانی و پاکستانی بدون مدارک معتبر که قصد رفتن به مرز‌های کشور را داشتند جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: متاسفانه به رغم همه هشدار‌های پلیس و مسوولان کشوری و استانی و شهرستانی باز هم شاهد تردد افراد بدون ویزا و گذرنامه به سمت مرز مهران، شلمچه و چذابه هستیم.

وی از زائران اربعین حسینی (ره) خواست ویزا و گذرنامه معتبر همراه داشته باشند، زیرا ملاک خروج از حوزه استحفاظی پلدختر داشتن مدارک معبر است چرا که پلیس از خروج آن‌ها جلوگیری و برگشت داده خواهند شد.

سرهنگ عبدالوندافزود: ایستگاه‌های بازرسی پلیس مستقر در نقاط مختلف شهرستان از تردد بدون روادید و گذرنامه به سمت مرز‌های مهران، شلمچه و چذابه جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/د

بازگرداندن ۱۷ زائر افغانی و پاکستانی بدون ویزا و گذرنامه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار