در هنرسرای خورشید اجرا می‌شود

اولین بازی» از زبان اشیای تعزیه

نمايش «اولين بازی» که در قالب تعزيه عروسكي روايت‌گر واقعه عاشورا به زبان اشيای تعزيه است، از 11 تا 30 آبان ماه در هنرسرای خورشید اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، نمایش «اولین بازی» نوشته امیر مشهدی عباس به کارگردانی امید پاریاب  از 11 تا 30  آبان ماه به جز روزهای 25 و 26  ساعت 18 در هنرسرای خورشید اجرا می شود.

این نمایش با آهنگسازی پویا فرهنگ پژوه در قالب تعزیه عروسکی از سوی دفتر تخصصی تئاتر و تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به اجرا در می‌آید که روایت‌گر واقعه عاشورا به زبان اشیای تعزیه است.

محمدرضا ایروانی، مجید بیژنی، مهدی یزدانی، افسانه شیشه گر، محمدعلی فاتحی، بیتا صدرالدین، محسن طیاری، صبا امین الرعایا، حسام الدین حسامی و بازی دهندگان سایه محمد دویده، امین رفاهت و رویا جعفری از جمله بازیگران و بازی‌دهندگان عروسکی این نمایش هستند.

اجرای صبح‌های این نمایش ویژه مدارس پیش‌بینی شده است که از 8 تا 12 ظهر بوده که علاقه‌مندان برای دریافت بلیط می توانند به سایت partakticket.com مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.