لزوم بسیج امکانات برای میزبانی شایسته از زائران پیاده

استاندار خراسان رضوی بر لزوم بسیج امکانات برای میزبانی شایسته از زائران پیاده تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا رشیدیان در جلسه کارگروه زائران پیاده، گفت: ما به عنوان خادمان حریم رضوی باید توجه ویژه به بحث زائران پیاده و دیگر میهمانان حضرت امام رضا(ع) داشته باشیم.

وی با بیان این که در بحث خدمت رسانی به زائران تفاوتی بین زائران پیاده و سایرین در خدمت رسانی شایسته، نیست، افزود: زائران پیاده نیازمند خدمت گسترده تری هستند.

استاندار خراسان رضوی گفت: باید در دهه آخر صفر توجه ویژه ای به رویکرد مردمی بودن خدمت رسانی به زائران پیاده داشته باشیم و در این زمینه ظرفیت سازی کنیم تا مردم حضور گسترده تری داشته باشند.

رشیدیان گفت: در بحث ساماندهی ایستگاه های بین راهی به نسبت هر سال خدمات بهتری ارائه می شود و امسال با نگاه و تجربه سال های گذشته مشکلات رفع خواهد شد.

وی افزود: تمامی فعالیت های فرهنگی باید در حوزه فرهنگ رضوی و با نگاه تقریبی باشد و توجه ویژه ای به تفکر انقلابی شود و نیاز است تا تمامی برنامه ها با محوریت امام رضا(ع) گسترش پیدا کند.

استاندار خراسان رضوی گفت: انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام موضوعی است که باید در برنامه های امسال مورد توجه قرار گیرد و از این رو اداره ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگ و ارتباطات استان برنامه های ویژه ای با این موضوع برای زائران در نظر بگیرند.

وی افزود: در کنار خدماتی که برای زائران پیاده امام رضا(ع) در حال انجام است، خراسان رضوی با 67 ایستگاه در خاک عراق برنامه های فرهنگی و خدمات رسانی گسترده ای را با محوریت مردم عراق پیش بینی کرده است.

انتهای پیام// م.م

برگزاری جلسه کارگروه زائران پیاده در استانداری خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار