رئیس اداره برق اشنویه؛

اجرای 19 طرح برق رسانی در این شهرستان

تا پایان سال جاری ،بیش از 30 طرح برق رسانی دیگر در شهرستان اشنویه اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس اداره برق اشنویه گفت:امسال 19 طرح توسعه برق رسانی در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان با 8 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار اجرا شده که تا پایان سال جاری؛ بیش از 30 طرح برق رسانی دیگر هم در این شهرستان اجرا می شود.

حیدر دلیر ضمن اشاره به اینکه برای طرح های برق رسانی در نیمه دوم سال بیش از هشت میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده ادامه داد: عمده طرح های اجرا شده برای رفع ضعف ولتاژ مشترکان شهری و روستایی است که با انجام این طرح ها مشترکان روستایی و شهری از ولتاژ برق مطمئن بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: ساخت خط 20 کیلو ولت هوایی، ترانسفورماتور هوایی در محله تاج الدین آباد اشنویه، ساخت خط 20 کیلو ولت هوایی در بلوار کردستان، کابل کشی زمینی به صورت 2 مداره و ساخت ترانسفورماتورهای هوایی در روستاهای 'سنگرو'، 'میراباد' و 'علی آباد' و توسعه و اصلاح 400 ولت هوایی در روستاهای 'ده شمس'، 'سنگان' و 'خانلرو' از جمله برخی از طرح های اجرا شده است.


رئیس اداره برق اشنویه اظهار داشت:فیدرهای 20 کیلو ولت اشنویه از پنج به هفت فیدر افزایش و به این ترتیب ظرفیت باردهی شهرستان با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال بیش از 40 درصد افزایش می یابد.

انتهای پیام/خ

 

 

بیش از 30 طرح برق رسانی در شهرستان اشنویه اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.