رفع مشکلات بهمئی دراولویت مدیران استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری بهمئی بر رفع مشکلات بیمارستان ۳۲ تخت خوابی، برق و بیکاری در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  احمدی استاندار در نشست شورای اداری شهرستان بهمئی به بازدید خود از بیمارستان ۳۲۲ تخت خوابی شهرستان بهمئی اشاره کرد و گفت: این طرح نسبت به جدول زمانبندی خیلی عقب است، اما ما تمام تلاش خود را برای جبران این عقب ماندگی انجام می دهیم.

وی افزود: مردم به دلیل کمبود بیمارستان با مشکلات تصادف جاده‌ای و سختی پذیرش در استان‌های همجوار مواجه هستند و با جدیت پیگیر رفع مشکلات این حوزه هستیم.

علی محمد احمدی با اشاره به اینکه شهرستان بهمئی نگین اتصال مرکز کشور به بنادر جنوب، خوزستان، فارس و سایر استان‌های جنوبی است و ما می‌توانیم از این فرصت استفاده و بهمئی را به یکی از شهرستان‌های ممتاز استان تبدیل کنیم اضافه کرد: این مهم اول اهتمام و همکاری مردم این شهرستان را می‌طلبد و مردم باید قدر این موهبت را بدانند و مطالبات منطقی خود را در چارچوب قوانین با جدیت دنبال کنند.

وی با اشاره به مشکلات مردم این شهرستان در حوزه برق ادامه داد: در نگاه اول دنبال تقویت زیرساخت‌های شهرستان به خصوص برق در این منطقه گرمسیری هستیم که باید در این راستا با اولین برنامه ریزی، راه حل کوتاه مدت را دنبال کنیم، اما کافی نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکل اشتغال در بهمئی گفت: مسئولان کشوری قول مساعد دادند که سهم بالایی از هزار میلیارد تومان اعتباری را که به عنوان تسهیلات به زودی در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد، به استان ما تخصیص دهند که با توجه به نرخ بیکاری این شهرستان، سهم بهمئی از این تسهیلات قابل توجه است.

علی محمد احمدی با ابراز خرسندی از تخصیص سهمیه بومی شهرستان بهمئی در استخدامی‌های شرکت نفت گفت: باید از اشتغال در حوزه نفت، پتروشیمی و پالایش از سهمیه‌های استخدامی جدید به خوبی استفاده و سعی کنیم در این استخدامی‌ها اولویت با نیرو‌های بومی باشد.

بازدید از طرح آبرسانی از سد کوثر به بهمئی،مرحله نخست جاده ارتباطی لیکک به جایزان، بازدید از روند عملیاتی بیمارستان ۳۲ تختخوابی لیکک و شرکت در نشست شورای اداری شهرستان بهمئی از جمله برنامه های سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان بهمئی است.

 

انتهای پیام/ش

رفع مشکل خدماتی و بیکاری بهمئی دراولویت مدیران استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.