سرپرست اوقاف سیرجان ؛

پیاده روی حرم تا حرم به مناسبت اربعین درسیرجان

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان گفت: مراسم بزرگ پیاده روی اربعین ازحرم امام زاده احمد تاحرم امام زاده علی این شهرستان برگزارمی شود.

پیاده روی حرم تا حرم به مناسبت اربعین درسیرجانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام سید صادق طباطبایی گفت: همزمان با روز اربعین حسینی مراسم بزرگ پیاده روی از حرم مطهر اما زاده احمد (ع) تا مرقد مطهر امام زاده علی (ع) برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم هر ساله به تاسی از پیاده روی بزرگ اربعین حسینی در کربلا برگزار می شود امسال نیز با مشارکت همه دستگاه ها و نهاد های فرهنگی شهرستان و حضور گسترده مردم، برگزار می شود.

وی بابیان اینکه سال گذشته بیش از 45 هزار نفر در این پیاده روی حضور داشتند؛اظهار کرد: با تمهیدات لازم امسال پیش بینی می شود 60 هزار نفر در این مراسم حضور یابند.

طباطبایی افزود: 33 موکب جهت پذیرایی در طول مسیر 8 کیلومتری حرمین مطهر راه اندازی می شود و بیش از 100 ایستگاه صلواتی و 22 سرویس بهداشتی سیار فعال آماده خدمات دهی می باشند.

سرپرست اداره اوقاف شهرستان سیرجان گفت: برگزاری مراسم عزاداری متمرکز ، قرائت زیارت اربعین ، اقامه نماز جماعت و سخنرانی مذهبی را از جمله برنامه های اجرایی وپایانی در امام زاده علی (ع) می باشد.

انتهای پیام/ح

پیاده روی حرم تا حرم در سیرجان همزمان با اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار