اسبقیان: نامزد‌های نهایی فدراسیون شنا تا ۱۰ روز آینده معرفی می‌شوند

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها از معرفی نامزد‌های نهایی ریاست فدراسیون شنا و ۹ فدراسیون دیگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با رادیو ورزش درباره وضعیت فدراسیون هایی که در آستانه انتخابات هستند گفت: با تاکیداتی که سلطانی فر به حوزه معاونت ورزش قهرمانی و اداره کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگا ها داشت، لازم است در کمترین زمان ممکن انتخابات فدراسیون ها را برگزار شود. ضمن این که نباید فدراسیون ها توسط سرپرست اداره شوند.

او درباره تعیین تکلیف ثبت نام و تایید صلاحیت نامزد های ریاست 10 فدراسیون تصریح کرد: ثبت نام از نامزد های 10 فدراسیون از جمله شنا، نجات غریق، هاکی، کبدی، سه گانه، نابینایان، تکواندو، کشتی، بوکس و کوهنوردی انجام شده است و مراحل شرایط احراز آنها توسط کمیسیون تطبیق شرایط احراز در 10 روز آینده انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه های ورزشی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: انتخابات این فدراسیون ها قبل از انتخابات کمیته ملی المپیک انجام می شود. تمام تلاش وزارت بر اساس دستور سلطانی فر و پیگیری های داورزنی این است که انتخابات فدراسیون ها هر چه زودتر برگزار شود.

اسبقیان درباره خذف سرپرست ها از فدراسیون ها اظهار کرد: زمانی که فدراسیون با یک سرپرست موقت اداره می شود؛ برنامه هایی را که رییس قبلی از پیش دنبال می کرده است نصفه رها می شود و این موضوع به فدراسیون آسیب می زند. به همین دلیل رئیس قبلی فدراسیون در قالب سرپرست مدتی در جایگاه می ماند و اهداف خود را دنبال می کند. این موضوع هیچگونه مغایرت قانونی ندارد و انتخابات با حضور کسانی که قبلا رئیس بودند، انجام می شود. تلاش ما بر این است که روال به بهترین شکل پیش برود و سرپرستی هم از میان برداشته شود.

انتهای پیام/

اظهارات اسبقیان درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار