مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد:

جریمه نقدی 187 میلیارد ریالی متخلفان در یزد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت:5668 پرونده در تعزیرات حکومتی استان یزد مختومه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از مختومه شدن 5668 فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات ، بهداشت دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی استان تا به امروز خبر داد .

سالاری افزود: از ابتدای سالجاری تا کنون ، تعداد 5933 گزارش تخلفاتی به شعب تعزیرات حکومتی استان یزد وارد و تشکیل پرونده شده است .

وی گفت : در بخش کالا و خدمات تعداد 4206 پرونده و در بخش بهداشت ، دارو و درمان 1164 پرونده ، قاچاق کالا و ارز 507 پرونده وارد شعب استان شده است .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد عنوان نمود: پس از تشکیل جلسات رسیدگی با حضور متخلفین ، اخذ نظرات کارشناسی و احراز تخلفات ، متخلفین در مجموع سه حوزه علاوه بر سایر مجازاتهای پیش بینی شده در قوانین جمعا به پرداخت مبلغ 187 میلیارد و 978 میلیون و 75 هزار و 719 ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند .

سالاری اظهار داشت :در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید بصورت ریشه ای و از مبادی ورودی کنترل و بوسیله دستگاههای نظارتی رصد و با تمام قوا از نیروها و امکانات موجود استفاده و بصورت جدی و قانونی با این پدیده شوم برخورد گردد .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود افزود : در بخش کالا و خدمات با درصد عملکرد 94.9 و حوزه قاچاق کالا و ارز بیش از 100درصد عملکرد و بهداشت و دارو و درمان با درصد عملکرد 95.4 به پرونده های وارده به این اداره کل رسیدگی ومختومه شده است.

انتهای پیام/ ی

برخورد با پدیده شوم  قاچاق کالا و ارز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار