نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی:

دو بانده شدن جاده بافق بهاباد تصویب شد

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب دوبانده شدن جاده بافق به بهاباد از سال آینده اعتبارآن گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق،مهریز،ابرکوه،بهاباد وخاتم در مجلس شورای اسلامی به برخی اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف شهرستان پرداخت و گفت:گندله ای که درحال احداث است کار بسیار بزرگی انجام شده و در رابطه با فولاد قراردادی بسته شده وپیگیرهستیم که این مجموعه نیز احداث شود.

صباغیان در رابطه با فولادابویی افزود:قریب به 9سال است که کلنگ مجموعه فولاد ابویی به زمین خورده و حدود 5سال خصوصی شده است اما برخی نمی خواهند این کارخانه فولاد احداث شود.

وی بیان داشت:مراحل احداث این کارخانه روبه اتمام است اما سنگ اندازی های بزرگی است که مجوز داده شده و احساس می شود این روند روبه اتمام است.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در خصوص بحث 28.5درصد وپرداخت عوارض 2درصد شرکت سنگ آهن مرکزی تصریح کرد:با اعتراضاتی که صورت گرفت قرار شد طی واگذاری امتیازاتی این 28.5درصد بعدا فروخته شود و بحث عوارض 2درصد نیز اکنون پرداخت می کنند.

صباغیان همچنین خاطر نشان کرد:نتیجه مناسب درخصوص اتمام جاده نوق و جاده خرانق ،تخصیص 9میلیارد تومان جهت بیمارستان ولی عصر که بیش از 1میلیارد آن برای تجهیزات است،صادر شدن مجوز دانشگاه فنی و حرفه ای که از اول مهرماه دانشجو می پذیرد وجاده گزوئیه برخی از اقداماتی است که از وزیر دستور گرفته شده است.

گرفتن چند دستگاه آمبولانس،گرفتن هزار تن قیر،تصویب دوبانده شدن جاده بافق به بهاباد که از سال آینده اعتبارآن گذاشته می شود، بهبود حقوق و مزایا و امنیت شغلی کارگران،پرداخت خسارت به خرماکاران،تخصیص بیش از 4میلیارد تومان جهت جنگل کاری منطقه گودگوار،تخصیص 200میلیون تومان جهت طرح مطالعاتی روستای قطرم وبرداشتن محدودیت جهت تخصیص کوپه قطار برای بافق از دیگر اقدامات انجام شده ازسوی صباغیان است.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در هر کدام از شهرستان های حوزه انتخابیه 18بار رفته و 8نشست درهر دفعه برگزار شده است بیان داشت:72نشست با مدیران کل و 4نشست با فرمانداران با حضور استانداران و سرمایه گذاران در خصوص تصویب سرمایه گذاری در این حوزه برگزارشد.

صباغیان افزود:14دستور از وزیر بهداشت و 19دستور از وزیر کار برای 5شهرستان گرفته شد و از 4طرحی که به مجلس ارائه دادم تاکنون یکی از آنها پاسخگویی وزراو رئیس جمهور تصویب شد که 43دفعه نطق و تذکر در جهت پیگیری مشکلات مردمی داشته ام.

وی همچین پاسخ به برخی سوالات مردم در بخش های مختلف گفت: موسسه کاسپین ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از مردم گرفته است که ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد آن نیست که 95درصد مردم پایین 200میلیون تومان طلبکاران که به آنها پرداخت می شود.

نماینده مردم بافق،مهریز،ابرکوه،بهاباد وخاتم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:مجلس مصوب کرد که حقوق بازنشستگان و شاغلان یکسان شود و حداکثر 20درصد تفاوت داشته باشد و کمتر از 2میلیون تومان حقوق نگیرند که این موضوع در مجلس تصویب شده اما ابلاغ نشده است.

به کارگرفتن نیروی بومی در کارخانه گندله سازی طبق قانون،اقدامات انجام شده در خصوص حوزه انتخابیه که عدالت برقرار شود،پیگیری مرزهای جغرافیایی طبق قانون و مکاتبات صورت گرفته درخصوص ایست بازرسی جاده نوق از دیگر مباحثی بود که صباغیان در این نشست به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/ ی

 بررسی  پروژه های عمرانی بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.