درخشش شناگران بافقی در مسابقات لیگ شنای بانوان استان یزد

شناگران بافقی در مسابقات لیگ شنای بانوان استان یزد هفت مدال رنگارنگ کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  شناگران بافقی در مسابقات لیگ شنای بانوان استان یزد هفت مدال رنگارنگ کسب کردند.

 چهارمین دوره لیگ شنای بانوان یزد در محل استخر کوثر یزد با حضور شناگرانی از شهرستانهای یزد،میبد،تفت،بافق،خاتم و ابرکوه در قالب تیمهای پرشین پوشش،شهید صدوقی،هیئت شنای بافق،مدرسه شنا،تفت،ابرکوه،سنگ آهن بافق،آینده سازان،کوثر و فجر در دو رده سنی زیر 10 سال و زیر 12 سال برگزار گردید و به نفرات برتر حکم و مدال اهدا شد.

بر اساس اعلام هیات شنای استان یزد و در ماده 50 متر آزاد سیما میربافقی ازهیات شنای شهرستان بافق به عنوان سومی دست یافت ضمن اینکه همین ورزشکار موفق شد در ماده 50 متر قورباغه نیزمقام سوم را از آن خود نماید و دو مدال برنز را برای هیات شنای بافق به ارمغان بیاورد.

در ماده 50 متر پروانه نازنین رضایی از هیات شنای بافق به مقام دوم رسید ضمن اینکه در همین ماده و در رده سنی زیر 10 سال پرنیان رسولی از تیم هیات شنای بافق با دریافت مدال برنز در جایگاه سوم استان استاد. 

در ماده 100 متر آزاد نازنین رضایی از هیات شنای بافق با کسب جایگاه سوم استان دومین مدال خود را دریافت نمود ضمن اینکه در ماده 100 متر قورباغه نگار قربانی از باشگاه سنگ آهن در جایگاه سوم قرار گرفت و مهسا شمس الدینی نیز از باشگاه سنگ آهن موفق شد در ماده 100 متر کرال پشت به مقام نایب قهرمانی دست یابد.
در مجموع تیمی تیم پرشین پوشش با کسب 281 امتیاز به مقام قهرمانی رسید .

تیم هیات شنای بافق با کسب 261 امتیاز دوم شد ، تیم شهید صدوقی یزد با 227 امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد و تیمهای شهرستان تفت ، ابرکوه و سنگ آهن بافق به ترتیب در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ی

موفقیت بانوان شناگر بافقی در مسابقات لیگ شنای بانوان استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار