احساس امنیت بالای نویسنده خانم آمریکایی در پیاده‌روی اربعین + فیلم

نویسنده خانم آمریکایی با سفر به کربلا در پیاده‌روی اربعین شرکت کرد و از احساس امنیت بالایش از حضور در این مراسم گفت.

نویسنده امریکاییبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تنها چند روز دیگر تا فرا رسیدن اربعین حسینی مانده است. خیل عشاق هر روز دسته دسته رهسپار این دیار می‌شوند تا در مراسم زیبای پیاده‌روی اربعین که چند سالی است  با شور زیادی برگزار میشود، شرکت کنند.

میلیونها زائر از جای جای جهان به این نقطه طلایی از کره زمین سفر می‌کنند. عشق به سالار شهیدان در رگها جاری است و محدود به هیچ زبان و نژاد خاصی نیست. در این مکان همه انسانها از یک نژادند، همه حسینی بوده و با زبان محبت گفتگو می‌کنند. 

درمیان زائران شیفته و دلباخته اباعبدالله، نمونه‌های بارزی از پاکباختگی و ارادت به حسین (ع) وجود دارد. تاکنون افراد زیادی از خاطرات حضور در بزرگترین راهپیمائی دنیا گفته‌اند که برخی واقعا شنیدنی است. 

ویدئوی زیر بخشی از اظهار نظر خانم نویسنده آمریکایی درباره پیاده‌روی اربعین و امنیت حاکم بر آن است. این خانم آمریکایی از کربلا به عنوان امن‌ترین جای دنیا یاد کرد و افزود حتی در کشور خودش هم هرگز چنین احساس امنیتی را تجربه نکرده است. او افزود در آمریکا حتی در شرایط عادی هم باید حتما یکی از اعضای خانواده‌اش او را همراهی کند تا بتواند با آرامش در خیابان‌ها رفت و آمد داشته باشد.

 صحبت‌های این خانم نویسنده آمریکایی را از زبان خودش بشنوید. 

انتهای پیام/

اظهار نظر جالب نویسنده خانم آمریکایی درباره پیاده‌روی اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست ......