دستگیری ۶ متهم و توقیف ۲۴ دستگاه وسیله نقلیه متخلف

جانشین فرماندهی انتظامی جیرفت از دستگیری ۶ متهم و توقیف ۲۴ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ رضا محمدرضایی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: در ادامه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان جیرفت، مأمورین انتظامی این شهرستان از نقاط جرم خیز و آلوده طی ۲۴ ساعت گذشته بازرسی به عمل آوردند.

وی ضمن تقدیر از همت مضاعف رؤسا، فرماندهان و کارکنان کلانتری‌های ۱۱،۱۳ و ۱۴، یگان امداد، پاسگاه‌های بلوک و علی آباد عمران افزود: طی اجرای این طرح ۸ دستگاه خودرو شیشه دودی و دارای پلاک مخدوش و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک قانونی، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

محمدرضایی اظهار کرد: مامورین در اجرای این طرح موفق به دستگیری ۴ نفر متهم تحت تعقیب شدند، همچنین دو فقره سرقت کشف و دو سارق نیز دستگیر شد، و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان جیرفت هدف از اجرای این طرح‌ها را افزایش احساس امنیت در بین شهروندان عنوان کرد و با اشاره به نقش مردم در برقراری نظم و امنیت، از شهروندان درخواست کرد: در جهت اجرای هرچه بهتر این گونه طرح‌ها با پلیس همکاری کنند.
انتهای پیام/ی

دستگیری 4متهم تحت تعقیب در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار