بهره برداری از نخستین مرکز آبدرمانی با استاندارد اروپایی در سرعین

نخستین مرکز آبدرمانی با کیفیت و استاندارد جامعه آبدرمانی اروپا با هزینه بخش خصوصی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال کم‌تر از دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عاطف ناصری فرماندار شهرستان سرعین در بازدید از پروژه تفریحی و گردشگری رویال پارک سرعین اظهار داشت: نخستین مرکز آبدرمانی با کیفیت و استاندارد جامعه آبدرمانی اروپا با هزینه بخش خصوصی با اعتبار 200 میلیارد ریال کم‌تر از دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این مجموعه در زیربنای هشت هزار متر مربع ساخته شده که برای 100 نفر اشتغال‌زایی می‌کند و امید می‌رود که بتوانیم با بهره‌برداری از این پروژه به تمامی اهداف خود در ارتباط با توسعه بخش گردشگری شهرستان دست یابیم و شاهد خروجی‌های مثبتی در بخش اقتصادی منطقه باشیم.

فرماندار شهرستان سرعین گفت: اگر بتوانیم اتمام این پروژه‌های گردشگری را در منطقه تحقق بخشیم به طور حتم شاهد افزایش و جذب بیشتر گردشگران خواهیم بود و از ظرفیت‌های این شهرستان می‌توانیم بیش از پیش بهره‌مند شویم که در این زمینه حمایت از بخش خصوصی می‌تواند بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

ناصری بیان کرد: این مجموعه ظرفیت پذیرش همزمان یک هزار نفر را در بخش‌های آبدرمانی و توانایی و جذب سالانه 300 هزار نفر گردشگر خارجی و داخلی را دارد و از جمله امکانات این مجموعه می‌توان به هتل 4 ستاره، مجموعه آبدرمانی بانوان و آقایان، سالن‌های اسپا و ماساژ، آرایشگاه، غار نمک، غار آرامش، سالن‌های تراپی، دکتر ماهی، سالن‌های ورزشی، رستوران و چندین کافی‌شاپ اشاره کرد.

وی تصریح کرد: انتظار ما از دولت این است که بسترهای مناسبی برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فراهم کند تا بتوانیم در راستای اشتغال‌زایی استان گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و صنعت گردشگری استان را دچار تحول عظیمی کنیم که استفاده از ظرفیت‌های آبدرمانی در این زمینه بسیار تاثیرگذار است.

 

انتهای پیام/ع

جذب گردشگران با اتمام پروژه های گردشگری در سرعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.