عضو شورای شهر سرعین؛

فراهم کردن زیرساخت های های سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت شورای شهرسرعین است

نائب ریس شورای شهر سرعین گفت: مهترین اولویت شورای شهرسرعین فراهم کردن زیرساخت های سرمایه گذاری بخش خصوصی درسرعین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صادق احمدپور، نائب ریس شورای شهر سرعین در جمع خبرنگاران افزود: مهمترین اولویت شورای و شهرداری سرعین فراهم کردن زیرساخت های سرمایه گذاری بخش خصوصی است و در این زمینه برنامه ریزی هدفمند و منسجم مبنای کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سرعین ظرفیت های گردشگری بکر و زیبایی دارد افزود: شکوفایی این ظرفیت ها منوط به جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی است که دراین زمینه شورای شهرسرعین و شهرداری آمادگی همه جانبه ای برای حمایت از سرمایه گذاران دارد.

عضو شورای شهر سرعین تصریح کرد: سرعین در فصل تابستان میزبان خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی است و باید از این فرصت بدست آمده برای توسعه اقتصادی منطقه استفاده کنیم و درآمد حوزه گردشگری را افزایش داده و رضایت همه جانبه مسافران در منطقه را فراهم کنیم.

احمدپور بابیان اینکه مراکز اقامتی و تفریحی سرعین متناسب با استانداردهای نوین است افزود: باید خدمات دهی به گردشگران به طور ویژه و مناسب انجام شود تا گردشگران خاطرات خوب و خوشی از سرعین به همراه داشته باشند.

وی افزود: آب گرم های سرعین ظرفیت بسیار مناسبی برای منطقه هستند و باید نظارت همه جانبه ای بر این آب گرم ها صورت گیرد تا خدمات رسانی در این آب گرم ها متناسب با استاندارد ها و رضایت گردشگران باشد.

عضوشورای شهر سرعین با اشاره به اینکه زمستان سرعین نیز باید همانند تابستان به قطب گردشگری تبدیل شود افزود: پیست آلوارس و ورزش ها و جشنواره های زمستانی ظرفیت های مهمی هستند که باید با برنامه ریزی هدفمند این برنامه ها مدیریت و شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی در فصل زمستان سرعین باشیم.

 

انتهای پیام/ح

آب گرم های سرعین ظرفیت بسیار مناسبی برای منطقه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.