۵ روز تا گشایش نمایشگاه کتاب در ساری

نمایشگاه کتاب با حضور ناشران برتر استان و کشور از ۲۰ آبان در ساری گشایش می‌یابد.

۵ روز تا گشایش نمایشگاه کتاب در ساریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عشریه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری گفت: این نمایشگاه با حضور ناشران برتر استان و کشور، از ٢٠ تا ٢٧ آبان در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تخفیف ١٥ تا ٤٠ در صدی این نمایشگاه به دوستداران کتاب، افزود: کتاب بهترین وسیله انتقال میراث ادبی از نسلی به نسل دیگر است و می‌تواند به ما کمک کند که میراث فرهنگی، دینی و تاریخی خود را بهتر بشناسیم.

عشریه گفت: واژه اقرأ اولین واژه نزول شده بر پیامبر گرامی اسلام (ص) بود که همین مسئله خود توجه بسیار زیاد اسلام به امر مطالعه و ترویج آن را می‌رساند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری افزود: ١٧ باشگاه کتابخوانی، افتتاح نمایشگاه سیار کتابخوانی روستایی، طرح جمع آوری کتاب‌های خاک خورده، تجلیل از فعالان و پیشکسوتان و خادمان فرهنگ مکتوب و نشر و پذیرش عضویت رایگان درکتابخانه‌های عمومی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

وی گفت: در این دوره از نمایشگاه کتاب نیز غرفه کودکان، زنگ کتاب و کتاب خوانی در مدارس، نقد و بررسی کتاب و رونمایی از چندین کتاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر

نمایشگاه بزرگ کتاب از ۲۰ آبان در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.