ویژه‌برنامه‌های اربعین حسینی (ع)؛

تشریح ویژه‌برنامه‌های اربعین حسینی (ع) در صداوسیمای لرستان

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان ویژه برنامه‌های اربعین حسینی (ع) را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد بازوند با اشاره به ویژه‌برنامه‌های صدا و سیمای مرکز لرستان در اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: قدم‌های بهشتی عنوان ویژه برنامه‌ای است که به منظور گرامیداشت روز اربعین از این شبکه افلاک پخش می‌شود.

وی گفت: در این برنامه، ارتباط مستقیم با مرز‌های مهران، شلمچه و چذابه و همچنین ارتباط با نجف و کربلای معلای برقرار می‌شود و مداحی و مباحث کارشناسی از قسمت‌های این برنامه است و قدم‌های بهشتی به مدت ۵۰ دقیقه به تهیه کنندگی مهران فارابی روز اربعین پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان قامت استوار ویژه برنامه زنده شبانه سیمای مرکز لرستان است که به مناسبت اربعین حسینی از ساعت ۲۱ تا ۲۲ به مدت یک ساعت به تهیه کنندگی محمد رضا پولادوند پخش می‌شود.

بازوند گفت: گزارش از مراسم‌های مذهبی، سینه زنی و مداحی با حضور مداحان و کارشناسان در استودیو، گزارش از موکب‌ها و مصاحبه با زائرین کربلا از آیتم‌های این برنامه است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های صبحی دیگر، نیم نگاه و خانواده هم هر یک با قسمت‌های مختلف به موضوع اربعین حسینی می‌پردازند گفت: صدای مرکز لرستان هم ویژه برنامه اربعین عاشقی را به مناسبت اربعین روی آنتن رادیو لرستان خواهد برد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: ارتباط زنده تلفنی با کربلا، مباحث کارشناسی مذهبی و پخش نوحه‌ها و مداحی‌ها از قسمت‌های برنامه اربعین عاشقی است و این برنامه روز اربعین حسینی از ساعت ۹ تا ۱۱ به تهیه کنندگی سوسن درجزینی از صدای مرکز لرستان به طور زنده پخش می‌شود.

بازوند تصریح کرد: برنامه‌های کوچه باغ جوانی و ایواره تو وخیر هم در این روز با موضوع اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از رادیو لرستان پخش می‌شود.

وی ادامه داد: معاونت خبر مرکز لرستان هم با تولید چند گزارش خبری از موکب ها، مراسم‌های مذهبی در سطح استان لرستان و همچنین ارتباط با خبرنگاران اعزامی به شهر‌های نجف و کربلا این روز را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/م

ویژه‌برنامه‌های اربعین حسینی (ع) در صداوسیمای لرستان تشریح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار