اپل در صدر فهرست پرفروش‌ترین شرکت ساخت گوشی هوشمند در آمریکا + تصویر

بر اساس آمار های منتشر شده، شرکت اپل در سه ماهه سوم سال 2017 بیشترین گوشی هوشمند را در بازار آمریکا عرضه کرده است.

اپل در صدر پرفروش‌ترین شرکت ساخت گوشی هوشمند در آمریکا + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس آخرین آماری که از طرف Strategy Analytics منتشر شده است. اپل مجددا جایگاه پرفروشترین شرکت در زمینه گوشی های هوشمند را در ایالات متحده آمریکا به دست آورده است.

بر اساس این آمار شرکت اپل که در سه ماهه سوم سال 2016 تعداد 13 میلیون نسخه از محصولاتش را در آمریکا ارائه کرده بود، توانست با کاهش 1 میلیونی و با عرضه 12 میلیون نسخه گوشی هوشمند در جایگاه نخست بایستد. این تعداد 30.4 درصد عرضه کل گوشی های هوشمند در آمریکا را نصیب اپل می‌کند.

پس از اپل به ترتیب شرکت سامسونگ با عرضه 9.9 میلیون نسخه ( 25.1 درصد ) ؛ شرکت ال جی با عرضه 6.8 میلیون نسخه ( 17.2 درصد ) ؛ شرکت ZTE با عرضه 4.6 میلیون نسخه ( 11.6 درصد ) و شرکت موتورلا با عرضه 2.1 میلیون نسخه ( 5.2 درصد ) توانستند رتبه 2 تا 5 را کسب کنند.

گفتنی است؛ بر اساس آمار فوق عرضه گوشی های هوشمند موتورلا از سال گذشته تا کنون تقریبا 2 برابر شده است زیرا این شرکت در سه ماهه سوم سال 2016 فقط 1.1 میلیون نسخه گوشی هوشمند عرضه کرده بود.

همچنین سهم باقی شرکت ها نیز 4.2 میلیون نسخه ( 10.5 درصد ) است. در ادامه آمار منتشر شده توسط Strategy Analytics را مشاهده می‌کنید :

 

اپل در صدر پرفروش‌ترین شرکت ساخت گوشی هوشمند در آمریکا + تصویر

 

انتهای پیام/

 اپل پرفروش‌ترین شرکت ساخت گوشی هوشمند در آمریکا + تصویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار