طرح‌های ترافیکی پلیس؛

طرح‌های ترافیکی پلیس برای بازگشت زائران اربعین حسینی

رئیس پلیس راهور لرستان گفت: برای برقراری امنیت تردد زائران اربعین حسینی طرح ویژه ترافیکی اربعین در استان با بهره گیری از تمامی امکانات خودرویی و پرسنلی به اجرا گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ منوچهر مرادی رئیس پلیس راهور لرستان گفت: با توجه به اینکه لرستان به ویژه شهرخرم آباد در مسیر تردد زائران قرار دارد و روزانه تعداد زیادی زائر در این استان تردد می‌کنند وظیفه خود می‌دانیم برای تردد آسان و بی خطر آنان تلاش مضاعف داشته باشیم به همین علت طرح ترافیکی ویژه اربعین از ابتدای شروع مراسم اربعین به اجرا گذاشته و تا چند روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور لرستان ادامه داد: در قالب این طرح و بلافاصله پس از برپایی موکب‌های خدمت رسان به زائران، پاس‌های پیاده و گشت‌های خودرویی پلیس راهور در محدوده موکب‌ها مستقر و نسبت به روان سازی ترافیک اقدام می‌کنند.

سرهنگ مرادی گفت: از هم استانی‌ها انتظار داریم در مدت ایام بازگشت زائران از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در مسیر‌های عبور زائران خودداری کنند.

وی از مسئولان و مجریان موکب‌ها خواست با ماموران پلیس راهور همکاری و خدمات خود را به نحوی ارائه دهند تا موجب سد معبر و انسداد راه‌ها نشوند.

انتهای پیام/م

طرح‌های پلیس برای بازگشت زائران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار