قدردانی از حضور مردم در تشییع شهدای ناجا

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در پیامی، از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده ناجا قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار غلامعباس غلامزاده با صدور پیامی از حضور پرشور آحاد مردم چهارمحال و بختیاری در مراسم استقبال، تشییع و یادبود شهدای تازه تفحص شده نیروی انتظامی در استان قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

هر شهید، پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

با صلوات بر محمد و آل محمد و ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرار رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بدینوسیله از حضور پرشور مردم شهیدپرور استان، مسئولان استانی به ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، کارکنان ادارات و دستگاه‌های دولتی، نیروی‌های نظامی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران که در مراسم استقبال از شهدا در فرودگاه شهرکرد، مراسم شبی با شهدا در مصلای امام خمینی (ره)، تشییع و گرامیداشت شهدای تازه تفحص شده فرماندهی انتظامی استان شرکت نمودند، تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. امید است همه ما بتوانیم به تأسی از آموزه‌های ائمه اطهار (ع) و پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ادامه دهنده راه شهدا بوده و همواره در مسیر اسلام ناب محمدی (ص) گام برداریم.

گفتنی است: پیکرهای مطهر شهیدان علیرضا روشن، محمدرضا توکلی زانیانی و علیمراد ناصری از شهدای نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس در روز دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری تشییع و در گلزار‌های شهدای شهرکرد، مهدیه و حاجی آباد کوهرنگ خاکسپاری شدند.

این سه شهید والامقام از شهدای مربوط به ژاندارمری سابق هستند که هر سه در تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه زبیدات عراق به شهادت رسیدند و اکنون پس از گذشت ۲۹ سال و در شمار ۱۱۹ شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس شناسایی و ۱۳ مهرماه امسال از طریق مرز شلمچه، به میهن اسلامی بازگشتند.
 
انتهای پیام/م 

قدردانی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار