اعلام برنامه وداع و تشییع پیکر شهدای نیروی انتظامی

برنامه وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری؛ پیکر مطهر شهیدان علیرضا روشن، محمدرضا توکلی زانیانی و علیمراد ناصری از شهدای نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس، بعدازظهر شنبه آینده ۱۳ آبان ۹۶ وارد این استان می‌شود.

مراسم وداع با این شهدای والامقام و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های والای اسوه‌های ایثار و شهادت نیز یکشنبه ۱۴ آبان بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برپا می‌گردد.

همچنین پیکر پاک شهدا، دوشنبه ۱۵ آبان بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور از میدان ۱۲ محرم به طرف آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) در شهرکرد مرکز استان تشییع و سپس برای خاکسپاری به گلزارهای شهدای شهرکرد، مهدیه و حاجی آباد کوهرنگ منتقل می‌شوند.

پیکر مطهر شهید علیرضا روشن در گلزار شهدای شهرکرد، شهید محمدرضا توکلی زانیانی در گلزار شهدای مهدیه در ناحیه غرب شهرکرد و شهید علیمراد ناصری در گلزار شهدای روستای حاجی آباد از توابع شهرستان کوهرنگ به خاک سپرده خواهد شد.

این سه شهید والامقام از شهدای مربوط به ژاندارمری سابق هستند که هر سه در تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه زبیدات عراق به شهادت رسیدند و اکنون پس از گذشت ۲۹ سال شناسایی شدند و به میهن اسلامی بازگشتند.

گفتنی است: پیکر پاک این سه شهید طی عملیات اخیر تفحص توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح و در شمار ۱۱۹ شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس شناسایی و پنج شنبه ۱۳ مهرماه امسال از طریق مرز شلمچه وارد کشور شد.

۵۴ تن از این شهدای عزیز متعلق به ژاندارمری بودند که در سال ۱۳۶۷ در منطقه زبیدات عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ف

پیکر شهدای نیروی انتظامی دوشنبه تشییع می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.