کشف البسه و قرص‌های غیر مجاز قاچاق در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد از کشف ۶۱۱ ثوب البسه قاچاق و ۸۰ هزار قرص غیر مجاز قاچاق در مهاباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛رضا ظهریان فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به کشف البسه قاچاق در مهاباد گفت: ماموران انتظامی شهرستان در حال کنترل رفت و آمد خودرو‌های عبوری در حال حرکت از ارومیه به مهاباد به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه خودرو پس از توقف مورد بازرسی قرار گرفت اضافه کرد: در بازرسی‌هایی که صورت گرفت از پژو ۴۰۵ البسه قاچاق به تعداد ۶۱۱ ثوب کشف شد، با ارزیابی که کارشناسان مربوطه در ارتباط با ارزش ریالی آن‌ها انجام دادند ارزش ریالی البسه ۵۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه خودرو مذکور توقیف و به پارکینگ منتقل شد، بیان کرد: فردی که در ارتباط با این محموله متهم بود برای تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد تا پس از سیر مراحل قانونی حکم وی اعلام شود.

وی از کشف قرص‌های غیرمجاز در مهاباد خبر داد و تصریح کرد: پس از آنکه خبری مبنی بر دپو قرص‌های غیرمجاز در سطح شهرستان در اختیار پلیس قرار گرفت ماموران انتظامی پیگیری این موضوع را برای یافتن مکان دپو و کشف قرص‌ها در دستور کار خود قرار دادند.

ظهیریان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس موفق به شناسایی محل مورد نظر شدند، عنوان کرد: پس از کسب مجوز‌های مربوطه از مراجع قضایی محل دپو مورد بازرسی قرار گرفت که در بازرسی‌ها ۸۰ هزار قرص غیرمجاز به دست آمد.

وی با اشاره به ارزش ریالی این قرص‌ها ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ریالی این قرص‌ها ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده که در این راستا نیز یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام//ن.م

کشف کالای قاچاق در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.