پیاده روی اربعین.

تمرین ایثار و آزادی خواهی با پیاده‌روی اربعین

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: پیاده‌روی اربعین تمرینی برای ایثار، ایمان، برادری، برابری و آزادی خواهی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت ا‌لاسلام سید اسماعیل حسینی مسئول دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان درباره اهمیت پیاده روری اربعین حسینی اظهار داشت: امام صادق (ع) پیاده‌روی را به نوعی عبادت و تقرب الهی تعبیر کردند.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی به سمت مکه مکرمه جزء سیره ائمه اطهار (ع) بوده و حال آنکه در آیات و احادیث مختلف به پیاده روی برای زیارت امام حسین (ع) تاکید فراوان شده است، تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین از نجف اشرف به کربلای معلی حماسه‌ای مکرر است و هرساله در این ایام شاهد نمایش قدرت معنویت متدینین، آزادمردان و کسانی که راه سرخ سرور آزادگان جهان حضرت ابی عبدالله الحسین علیه‌السلام را تایید می‌کنند، هستیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان یادآور شد: این پیاده روی حسینی آثار عجیبی دارد تا جایی که یکی از اساتید دانشگاهی گفته بود کسانی که در این راهپیمایی معنوی شرکت می‌کنند از لحاظ معرفت به چنان کمالاتی می‌رسند که با تدریس چند روز درس عرفان و معارف برابری می‌کند.

حسینی با تاکید براینکه این حرکت معنوی تمرینی برای ایثار، ایمان، برادری، برابری و آزادی خواهی بوده که از اهداف نورانی سید و سالار شهیدان برای آماده‌سازی ظهور امام عصر (عج) است، تا این امام همام راه امام حسین (ع) و عزت‌مندی را به پایان برساند، تاکید کرد: امام زمان (عج) هنگام ظهور خود را به عنوان منتقم خون امام حسین (ع) معرفی می‌کند.

انتهای پیام/م

پیاده‌روی اربعین تمرین ایثار و آزادی خواهی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار