پروژه ۴ خطه کردن محور لیکک ـ بهبهان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: پروژه چهار خطه کردن محور لیکک ـ بهبهان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد علی علیمردانی در جمع خبرنگاران در خصوص روند اجرائی فاز دوم پروژه بهسازی و چهار بانده کردن محور لیکک به بهبهان، اظهار داشت: این پروژه به طول 5 کیلومتر و با پیشرفت 50 درصدی هم اکنون در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در گذشته 5 کیلومتر از این محور بهسازی شد، عنوان کرد: اکنون در مجموع 10 کیلومتر از جاده لیکک به بهبهان با اعتباری بیش از 59 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها راه ارتباطی شهرستان بهمئی به مرکز استان‌، شهرستان و سایر استان‌های هجوار همین مسیر است، گفت: تمام تلاش مجموعه راه و شهرسازی بر این است که این محور براساس برنامه زمان‌بندی شده، جهت رفاه حال مردم منطقه به بهره‌برداری برسد.

علیمردانی گفت: در طول این مسیر 35 پل با دهانه 2 تا 8 متری قرار دارد که تا کنون این مرحله از کار 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

علیمردانی خروج شهرستان از بن بست، تعریض محور مذکور برای تسریع و تسهیل در رفت و آمد، خذف پیچ و نقاط حادثه خیز و در پی آن کاهش تصادفات را از جمله اهداف این پروژه در جهت خدمت به مردم منطقه عنوان کرد.

انتهای پیام/غ

پیشرفت پروژه ۴ خطه کردن محور لیکک ـ بهبهان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.