با10هزار جلد کتاب؛

افتتاح نمایشگاه کتاب در دانشگاه ولی‌ عصر(عج) رفسنجان

رییس کتابخانه مرکزی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان گفت: نمایشگاه کتاب در این دانشگاه با بیش از ۱۰ هزار عنوان در محل کتابخانه مرکزی افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه کتاب در دانشگاه ولی‌ عصر(عج) رفسنجانبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ثریا خاندانی رییس کتابخانه مرکزی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان گفت: این سومین نمایشگاه کتاب دانشگاه است و امسال از تمام کتابفروشی‌ها و ناشران شهر، مؤسسه کتاب ایران که مرکز پخش تمام کتاب‌های دانشگاهی است، چند ناشر از تهران و نماینده انتشارات وایلی ناشران عربی و فارسی در نمایشگاه امسال حضور دارند.

وی افزود: در این نمایشگاه که از امروز تا ۲۵ آبان جاری دایر است، بیش از ۱۰ هزار عنوان کتاب را به معرض دید گذاشته‌ شده و امسال علاوه بر کتاب‌های تخصصی دانشگاهی کتاب‌های عمومی نیز عرضه شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر دانشجویان این دانشگاه از سایر دانشگاه‌های شهر هم می‌توانند از نمایشگاه بازدید کرده و کتاب‌های مورد علاقه خود را تهیه کنند.

خاندانی با بیان اینکه نمایشگاه از ۹ صبح تا ۱۹ برای بازدید دایر است، یادآور شد: این کتاب‌ها با ۲۰ درصد تخفیف عرضه و بن کتاب به دانشجویان رتبه اول تا سوم مقطع کارشناسی ارشد اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ح

گشایش نمایشگاه کتاب در دانشگاه ولی عصر رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار