احمدزاده: موفقیت های فوتبال ساحلی ایران دست نیافتی است

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در واکنش به انتخاب ۲ بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی به عنوان برترین‌های جهان گفت: موفقیت‌های فوتبال ساحلی ایران دست نیافتی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد احمدزاده بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی در گفت و گو با رادیو درباره کسب مقام  سومی تیم ملی در مسابقات بین قاره ای اظهار کرد: کسب مقام سومی را تبریک می گویم. خوشبختانه تیم ملی فوتبال ساحلی روند خوبی را در پیش گرفته است و این حاصل زحمات چند ساله افراد زیادی است. مدیریت شهریاری نیز بسیار خوب بوده است و تیم ایران را به تیمی قوی تبدیل کرده است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و به آن چه که استحقاق آن را داریم، برسیم.

احمدزاده افزود: ثابت کردیم می توانیم قهرمان جهان شویم. در حال حاضر تیم ملی ایران با برزیل قهرمان جهان، اختلاف کوچکی دارد. کارشناسان معتقدند تنها تیمی  که می تواند برزیل را شکست دهد ایران است. متاسفانه بازی را واگذار کردیم اما در تلاشیم تا عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی خاطر نشان کرد: جوانان خوبی در تیم ملی داریم. در مسابقات بین قاره ای مرادی و میرشکاری را در اختیار داشتیم که برای اولین بار بود در چنین مسابقاتی حضور داشتند. برنامه ریزی صحیح دپارتمان در 7 سال اخیر و لیگی پویا باعث کشف چنین جوانانی شده است. در همه رده های سنی لیگ داریم که  به صورت رفت و برگشت انجام می شود. باید بگویم بهترین لیگ جهان را داریم. لازم است بازیکنان جوان به عرصه بیایند تا جا پای بزرگان بگذارند.

او بیان کرد: ما هیچ وقت برای پول بازی نکردیم. ممکن است برای خانواده و زندگی خود تلاش کرده باشیم اما اولویت ما کشور، پرچم و مردم ایران بوده اند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی درباره حضور خودش و پیمان حسینی در لیست برترین بازیکنان سال جهان اضافه کرد: موفقیت ها وعناوینی که بازیکنان فوتبال ساحلی به دست آوردند در ورزش ایران دست نیافتنی است. برای موفقیت تیم ملی فوتبال ساحلی نمی توان تنها از فدراسیون فوتبال انتظار داشت بلکه تمام ارگان ها باید دست به دست هم بدهند. باید این تیم را نگه داریم تا در آینده افسوس نخوریم.

انتهای پیام/

اظهارات احمدزاده درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار