فرماندار اردستان:

همایش شهید مدرس در اردستان برگزار می‌شود

فرماندار اردستان گفت: همایش شهید مدرس از برنامه‌های مهم و شاخص هفته فرهنگی اردستان است که به میزبانی دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا غیور عصر دیروز در جلسه ستاد هفته فرهنگی در فرمانداری با بیان اینکه ارگان‌ها و اداراتی که در مورد اجرای برنامه‌های مشخص شده هفته فرهنگی نقش دارند تعامل بیشتری را با یگدیگر انجام دهند، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه میراث فرهنگی با عناوین مختلف و معرفی آثار و صنایع دستی شهرستان از برنامه‌های مهم هفته فرهنگی خواهد بود.

وی با بیان اینکه هدف این نمایشگاه شناساندن هنرهای دستی و غذاهای بومی محلی است، افزود: پخت نان سنتی و توزیع غذاهای محلی اردستان از برنامه‌های خاص این نمایشگاه خواهد بود.

فرماندار اردستان بیان کرد: هفته فرهنگی همزمان در 3 شهر اردستان، زواره و مهاباد با برگزاری و ایجاد نمایشگاه‌هایی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش شهید مدرس از برنامه‌های مهم و شاخص هفته فرهنگی اردستان است که به میزبانی دانشگاه پیام نور اردستان انجام می‌شود.

غیور گفت: برگزاری نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه تصاویر مسجد جامع شهرهای ایران توسط میراث فرهنگی از جمله برنامه‌های جدیدی است که در شبستان مسجد جامع اردستان و زواره به نماش گذاشته خواهد شد.

هفته فرهنگی در اردستان از 7 تا 14 آذرماه سال جاری در این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری هفته فرهنگی در اردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.