ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ونزوئلا

تیم ملی فوتبال کشورمان در چهارمین دیدار تدارکاتی خود پیش از جام جهانی 2018 روسیه روز دوشنبه به مصاف ونزوئلا می رود.

به گزارش  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین بازی تدارکاتی خود پیش از حضور در جام جهانی 2018 روسیه به مصاف ونزوئلا می رود.


کی روش که درصدد برگزاری بازی های ملی و آماده شدن بازیکنانش است، قرار است دوشنبه به مصاف ونزوئلا برود و این درحالی است که سرخ پوشان آمریکای جنوبی جواز حضور در بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان را کسب نکردند.

این آخرین دیداری است که شاگردان کی روش پیش از قرعه کشی جام جهانی که قرار است 10 آذر برگزار شود، انجام می دهند و بازی های دوستانه تیم ملی پس از دیدار با ونزوئلا تنها با هدف تطبیق آنها با حریفان مرحله گروهی برگزار می شود. بنابراین احتمال دارد بازیکنانی که در ماه های اخیر کمتر در ترکیب تیم ملی به میدان رفته اند فرصت پیدا کنند تا مقابل ونزوئلایی ها از ابتدا به میدان بروند.

تعدادی از بازیکنان تیم ملی در مصاف با پاناما عملکرد خوبی نداشتند که به طور قطع در مقابل ونزوئلا نیمکت نشین هستند و بر همین اساس نگاهی انداختیم به ترکیب 2 تیم ایران و ونزوئلا که به شرح زیر است:

ترکیب تیم ملی ایران:

امیر عابدزاده، سید جلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، رامین رضائیان، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، سردار آزمون و کاوه رضایی.

ترکیب تیم ملی ونزوئلا:

وویلکر فارینز، ویلکر آنخل، میکل ویلانوئوا، ویکتور گارسیا، روبرت کوئیخادا، آرکوئیمدس فیگوئرا، جان موریلو، آدالبرتو پناراندا، خوان پابلو آنور، داروین ماچیس، یفرسون سوتلدو و خوزه سالومون روندون

تیم های ملی ایران و ونزوئلا از ساعت 18 دوشنبه 22 آبان در ورزشگاه 12500 نفری گوفر اشتادیون شهر نایمخن هلند به مصاف هم می روند.

انتهای پیام/



ترکیب احتمالی شاگردان کی روش و دودامل

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادرکبیری
۱۲:۴۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۶
سلام زلزله نامی است خطر ناک من به مردم ک مانشاه ودیگر آسیب دیدگان تسلیت عرض می کنم