نشست هماهنگی کمیته ملی المپیک با مسئولان فدراسیون وزنه برداری برگزار شد

نشست هماهنگی کمیته ملی المپیک با مسئولان فدراسیون وزنه برداری بعد از ظهر امروز «یکشنبه» برگزار شد.

نشست هماهنگی کمیته ملی المپیک با مسئولان فدراسیون وزنه برداری برگزار شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ادامه نشست‌های هماهنگی کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا، رئیس فدراسیون وزنه برداری به همراه سرمربی تیم ملی بزرگسالان این رشته با حضور در کمیته ملی المپیک اهداف و برنامه‌های خود برای حضوری قدرتمند در این دوره از بازی‌ها را تشریح کردند.

در این نشست که با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون و محسن بیرانوند سرمربی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری برگزار شد، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، عاطفه اسلامیان مدیر رواحد روابط بین الملل، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی و نماینده حراست از کمیته ملی المپیک و شروین اسبقیان نماینده وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

در ابتدای این نشست رحیمی با تشریح مصوبات جلسات ستاد عالی ورزش و برنامه ریزی کمیته ملی المپیک برای اعزام کاروانی پر امید به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا یادآور شد: وزنه برداری همیشه جزو رشته‌های موفق و مدال آور ما در بازی‌ها بوده و در بازی‌های جاکارتا نیز انتظار همه اهالی ورزش از این رشته مدال آوری و موفقیت است.

وی ادامه داد: خوشبختانه وزنه برداری روند بسیار خوبی را در پیش گرفته و شاهد موفقیت‌های روز افزون این رشته هستیم که امیدوارم در جهانی پیش رو و بازی‌های جاکارتا و المپیک نوجوانان نیز تکرار شود.

در ادامه نشست علی مرادی و محسن بیرانوند برنامه‌ها و سیاست گذاری‌های فدراسیون و تیم ملی را برای حضوری موفق در میادین پیش رو اعلام داشتند.

مرادی با تاکید بر نگاه ویژه فدراسیون به سیستم مبارزه با دوپینگ اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه فدراسیون بر این است تا در تمامی میادین پیش رو با ورزشکارانی پاک به موفقیت‌های ارزشمند دست یابد که برای پیاده سازی این هدف ارزشمند نیازمند حمایت جدی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم.

بیرانوند نیز برنامه‌های کادر فنی تیم ملی در خصوص اردو‌های آماده سازی پیش رو، تعامل با رده‌های پایه و نحوه انتخاب ملی پوشان را برای حاضرین توضیح داد.

اسلامیان نیز در خصوص تغییر اوزان و قوانین بازی‌ها توضیحاتی را ارائه کرد که مقرر شد بعد از برپایی نشست فنی فدراسیون جهانی و اعلام اوزان جدید از سوی این نهاد مکاتبات لازم برای ثبت نام اولیه تیم وزنه برداری صورت گیرد.

در پایان این نشست اسبقیان نماینده وزارت ورزش و جوانان نیز اطمینان داد که وزارت ورزش حمایت لازم و شایسته را از تیم وزنه برداری برای کسب نتایج مورد انتظار بعمل خواهد آورد.

انتهای پیام/

نشست کمیته ملی المپیک برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار