اجرای بیش از 20 برنامه همزمان با هفته مبارزه با آسیب های اجتماعی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان از اجرای بیش از 20 برنامه همزمان با هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در استان خبر داد.

اجرای بیش از 20 برنامه همزمان با هفته مبارزه با آسیب های اجتماعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: در راستای سیاست گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مبارزه با اعتیاد، برنامه های متنوعی همزمان با هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در سطح استان به اجرا در می آید.

 وی افزود: جریان‌سازی فرهنگی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر در مدارس، جلب مشارکت رسانه ها، خانواده ها و ذینفعان محلی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی کودکان و نوجوانان از جمله اهداف مورد نظر در این زمینه است.

 عبدالله جعفری گفت: برگزاری كارگاه های آموزشی در مدرسه، سخنرانی های آموزشی در مدراس، نمايش فيلم های آموزشی برای نوجوانان، توزيع محصولات فرهنگی، برگزاری نمايشگاه، طراحی پروژه پيشگيری برای مدرسه، ارايه خدمات حمايتی و مشاوره های برای توانمندسازی خانواده‌ها و نوجوانان و  انتخاب معلم هميار پيشگيری  از جمله برنامه های هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در استان است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: در این هفته همچنین از كميته پيشگيری فعال، خانواده، مدرسه و محله فعال در زمينه پيشگيری از اعتياد و آسيب های اجتماعی تجلیل می شود.

انتهای پیام/ ش

برنامه های هفته مبارزه با آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.