به دلیل مشکلات ناشی از زلزله انجام شد؛

موجه بودن غیبت دانشجویان دانشگاه آزاد همدان تا پایان هفته

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: غیبت دانشجویان این دانشگاه به دلیل مشکلات ناشی از زلزله تا پایان هفته موجه محسوب می‌شود.

موجه بودن غیبت دانشجویان دانشگاه آزاد همدان تا پایان هفتهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید جامه بزرگی، رییس دانشگاه آزاد واحد همدان تاکید کرد: کلاس های آموزشی این دانشگاه امروز و روزهای آتی برقرار است اما با تصمیم و مصوبه ستاد بحران دانشگاه، غیبت دانشجویان به دلیل مشکلات ناشی از زلزله تا پایان هفته موجه محسوب می‌شود.

سعید جامه بزرگی رییس دانشگاه آزاد واحد همدان در خصوص زلزله شب گذشته در استانهای غربی کشور گفت: خوشبختانه در استان همدان به دلیل اینکه فقط لرزش زلزله احساس شد عوارضی از نظر ساختمانی و تلفات و صدمات جانی چه در سطح استان و چه در دانشگاه وجود نداشته است.

وی ادامه داد: به دلیل همجواری استان همدان با کرمانشاه صبح امروز در دانشگاه ستاد بحران برگزار شد و طی تماسی با مراکز استان کرمانشاه، دانشگاه،‌ سازمان هلال احمر، سازمان انتقال خون و سایر ارگان هایی که در این استان خدمات رسان هستند اعلام کردیم که هم از بخش امکانات موجود و هم از نظر مالی آمادگی هر گونه کمک رسانی به این استان و مردم زلزله زده را داریم.

جامه برزگی ادامه داد: در حال حاضر منتظر هستیم هدایای مردمی که جمع آوری شده است به همراه هدایای دانشگاه به سمت زلزله زده ارسال شود.

رییس دانشگاه آزاد واحد همدان تاکید کرد: کلاس‌های آموزشی این دانشگاه امروز و روزهای آتی برقرار است اما تا پایان هفته غیبت دانشجویان به دلیل مشکلات ناشی از زلزله با تصمیم و مصوبه ستاد بحران دانشگاه موجه محسوب می‌شود.

وی در خصوص وضعیت شب گذشته دانشجویان خوابگاهی اظهار کرد: شب گذشته عده‌ای از دختران مستقر در خوابگاه ها ترسیده بودند که بیرون از خوابگاه آمده بودند مسئولین در جمع آنها حاضر شدند و درهای اضطراری را تا صبح بازگذاشتند و نماز آیات را دسته جمعی خوانده و شب را در خوابگاه به صبح رساندند.

انتهای پیام/ د

زمین لرزه در همدان غیبت در دانشگاه آزاد را موجه کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.