مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس خبر داد؛

اعلام آمادگی فارس برای کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاهی

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس از آمادگی تمام دستگاه‌های مرتبط خدمت رسان به زلزله زدگان غرب کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فیاض پور مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: تمام دستگاه‌های مرتبط خدمت رسان به موضوع زلزله در استان فارس به حالت آماده باش درآمده اند تا در صورت نیاز یاری رسان هموطنان زلزله زده باشند.

فیاض پور با اشاره به تجربیات موفق استان در زمینه بازسازی، افزود: تیم‌های عملیاتی بنیاد مسکن فارس آماده هستند در صورت انتخاب فارس به عنوان استان معین در بازسازی مناطق آسیب دیده مشارکت کنند.

کشاورز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شیراز نیز گفت: ۴۷۰ تخت در بیمارستان‌های شیراز آماده ارائه خدمات درمانی از آسیب دیدگان این حادثه هستند.

جعفری مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس نیز با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت و هماهنگی در این جمعیت گفت: ۳۵۰۰ تخته موکت از فارس به مناطق حادثه دیده ارسال شده و در صورت نیاز ۴۷۰۰ نیروی آموزش دیده و سایر اقلام مورد نیاز هم به استان‌های غربی کشور ارسال خواهد شد.

کریمی مدیرکل انتقال خون فارس نیز با اشاره به مراجعه گسترده مردم از صبح امروز برای اهدای خون گفت: مراکز انتقال خون در خیابان قصردشت و میدان نمازی شیراز تا زمانی که مراجعه کننده‌ای برای اهدا وجود داشته باشد فعال و دریافت کننده خون هستند.

و‌ی افزود: به همه گروه‌های خونی به خصوص گروه‌های خونی منفی نیاز است.
انتهای پیام/ر

بسیج دستگاه های فارس برای خدمت رسانی به زلزله زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوطالب زرگری
۰۱:۱۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
فنی کارتجربه درکارهای ساختمانی آماده کمک رسانی به هم وطنان کرمانشاه
آخرین اخبار