پیام همدردی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با زلزله زدگان استان های غربی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پیامی ابراز همدردی خود را با زلزله زدگان استان های غربی کشور اعلام کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پیامی با ابراز همدردی با زلزله زدگان استان های غربی کشور، نسبت به آمادگی دانشگاه برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه تلخ، تاکید کرد.

در متن پیام دکتر علی بهادر به این مناسبت، آمده است: با ابراز تاسف فراوان از وقوع زلزله سهمگین شب گذشته در استان های غربی کشور و ابراز همدردی صمیمانه با خانواده های داغدار و آسیب دیدگان این حادثه، امیدوارم با همت همه مسوولان کشور و دست اندرکاران، نسبت به کاهش آسیب و رسیدگی سریع تر به مصدومان و آوارگان زلزله اقدام گردد. از همه همکاران ارجمند، به ویژه معاونت های بهداشت و درمان دانشگاه درخواست دارم با حفظ آمادگی لازم در اسرع وقت، از هرگونه اقدام و مساعدت نسبت به حادثه دیدگان دریغ نکرده و نسبت به رفع مشکلات آنان و پذیرش فوری مصدومان و بیماران احتمالی اقدام نمایند.

بی شک کمک های مادی و معنوی همه همکاران گرامی و مردم نوع دوست کشورمان می تواند تسلی بخش خاطر خانواده های داغدار و آسیب دیده از این واقعه غم انگیز باشد.

بار دیگر درگذشت عده ای از هموطنان عزیز کشورمان را به رهبر بزرگوار انقلاب و مردم کشورمان تسلیت گفته و امیدوارم با همت بلند همه مسئولان و مردم، شاهد کاهش آلام دردمندان و حادثه دیدگان باشیم.»

انتهای پیام/ن

ابراز همدردی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با  زلزله زدگان استان های غربی کشور

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار