زمان دقیق نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر و دسته اول مشخص شد

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ زمان دقیق نقل و انتقالات لیگ برتر و دسته اول را اعلام‌کرد.

زمان دقیق نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر و دسته اول مشخص شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در حالی که به پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران به ترتیب چهار و پنج هفته باقی مانده است، زمان دقیق نقل و انتقالات این لیگ‌ها اعلام شد.

بر این اساس زمان نقل و انتقالات لیگ برتر از ۲۸ آذر تا ۲۶ دی و لیگ دسته اول از ۳۰ آذر تا ۲۸ دی است.

فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ با تائید این موضوع گفت: از آنجایی که رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر از ۲ دی آغاز می‌شود تیم‌ها تا پیش از شروع هفته بیستم این رقابت‌ها می‌توانند در نقل و انتقالات شرکت کنند. هفته نوزدهم لیگ برتر جمعه ۲۲ دی به اتمام می‌رسد، اما تیم‌ها تا چهار روز پس از این تاریخ هم فرصت حضور در نقل و انتقالات را دارند.

او خاطرنشان کرد: از طرفی هرچند نیم فصل نخست لیگ دسته اول ۱۹ آذر به پایان می‌رسد، اما تیم‌های دسته اولی هم تا چهار هفته پس از شروع نیم فصل دوم (هفته بیست و یکم) می‌توانند در نقل و انتقالات زمستانی شرکت کنند.

محمودزاده در پایان تصریح‌کرد: از آنجایی که طبق  قوانین فیفا زمان نقل و انتقالات نیم فصل نباید از ۴ ‏هفته بیشتر باشد ما هم ۲۸ روز به باشگاه‌های لیگ برتر و دسته اول فرصت دادیم تا در نقل و انتقالات شرکت کنند.

 انتهای پیام/

اظهارات محمودزاده درباره زمان نقل و انتقالات نیم فصل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار