رئیس کل دادگستری خراسان رضوی؛

وحدت و همدلی رمز پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی است

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: وحدت خواست خداوند متعال و بزرگان دین است و حرکت در این مسیر موجب ارتقاء و ترقی جامعه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین مظفری در مراسم معارفه رئیس دادگستری و رئیس دادگاه انقلاب حوزه شهرستان تربت جام وحدت و همدلی را رمز پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز عزت و امنیت کشور را مدیون خون شهدا و پایمردی مردم و وحدت و همدلی مردم و مسئولان هستیم که باید قدردان این نعمت باشیم.


وی با اشاره به ترفند‌های دشمنان در برابر دنیای اسلام افزود: همه باید با آگاهی، هوشمندی و بصیرت در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان اتخاذ موضع کنند و در غیر این صورت تمام جامعه متضرر خواهد شد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی طرز فکر حاکم بر حاکمیت اسلامی را طرز تفکر الهی دانست و افزود: امروز خواست و رأی مردم سازنده تصمیم‌ها است و ما به عنوان خادم مردم موظف به اجرای احکام الهی و اسلامی و خواست مردم هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری افزود: هر مسئولی بر خلاف مصالح نظام حرکت کند در واقع برخلاف مصالح و خواست ملت عمل کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری مشکلات مربوط به قوانین را جدی دانست و گفت: مجلس باید دولت و قوه قضائیه را با اصلاح قوانین و تنقیح قوانین خوب و کارآمد یاری کند.

وی روزمرگی را از جمله آفت‌های مدیریت‌ها دانست و افزود: تحولات و تغییرات مدیریتی می‌تواند موجب تحرک، پویایی و نشاط سازمانی شود و برهمین اساس مسئولیت‌ها به مثابه یک امانت گرانقدر از افراد شایسته به افراد شایسته دیگر منتقل می‌شود.
 
در این مراسم از زحمات و خدمات جناب آقای موحدی تقدیر و جناب آقای عارفی نیا به عنوان رئیس دادگستری و جناب فیاض به عنوان رئیس دادگاه انقلاب حوزه شهرستان تربت جام معرفی شد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

معارفه رئیس دادگستری و رئیس دادگاه انقلاب حوزه شهرستان تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.