استاندار کرمانشاه گفت: از مردم و تمامی مسئولان نظام برای کمک رسانی تشکر می‌کنیم اما هنوز نیازمند اقلام ضروری هستیم.

برگزاری جلسه ستاد بحران کرمانشاه با حضور روحانی/نیازمند آب شرب و مواد خوراکی هستیمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت زلزله زدگان کرمانشاه، اظهار کرد: راه‌های ارتباطی کاملا باز است و از حدود 1920 روستا و 8 شهرستان که تحت تاثیر قطعی برق بودند، برق‌شان وصل شده است.

وی با بیان اینکه در شهر سرپل ذهاب و برخی بخش‌های دیگر همچنان مشکلاتی در مورد وصل شدن آب و قطعی برق داریم، گفت: دیشب جلسه ستاد بحران با حضور وزیر کشور برگزار شد و براساس تصمیم‌های آن جلسه، تا ظهر امروز مشکلات قطعی آب و برق مرتفع می‌شود.

بازوند افزود: از مردم و تمامی مسئولان نظام برای کمک رسانی تشکر می‌کنیم، اما هنوز نیازمند برخی اقلام از جمله آب شرب بسته بندی و مواد خوراکی هستیم.

وی درباره زمان پایان عملیات آواربردای، تصریح کرد: دیروز بلافاصله بعد از زلزله نیروها به مناطق اعزم شدند، مسیرهای خیابان‌ها و کوچه‌هایی که تخریب شده بودند و عبور و مرور در آنها سخت بود همه بازگشایی شدند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از امروز آوار برداری واحدهایی که تخریب شدند آغاز شده است، خاطر نشان کرد: اسکان اضطراری در حال انجام است و امروز بعد از ظهر جلسه ستاد بحران با حضور رئیس‌جمهور  برگزار می‌شود تا اسکان موقت و بازسازی را عملا شروع  کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار