به‌خاطر منافع شخصی، گروهی و حزبی قانون را زیر پا نمی‌گذارم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای من پیشرفت استان و کشور از مطالبه شخص و گروه مهم‌تر است و هیچ جایی به خاطر منافع شخصی، گروهی و حزبی قانون را زیر پا نمی‌گذارم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی محمد احمدی در نشست هم اندیشی با جمعی از اعضای شورای اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت به مناسبت حادثه زلزله در کرمانشاه، اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه باید گام به گام پیش رفت و از حرکات‌های عجولانه خودداری کرد و با سعه صدر، مطالعه و کار کاشناسی گام برداشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تجربه نشان داده که در جهان سوم مسیر سنگلاخی است و نباید احساس خستگی کرد و برای پیشرفت در این حوزه نیازمند مدیریت و رهبری جمعی هستیم.

وی بیان کرد: دولت در موقعیتی کشور را بدست گرفت که اوضاع در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مسائل اقتصادی وضعیتی نابسامان و در ابعاد مختلف دچار بحران و چالش‌های اساسی بود.

احمدی تصریح کرد: ایجاد مدنیت و رعایت حقوق شهروندی از برنامه‌های محوری دکتر روحانی است که ما نیز به اجرای این برنامه‌ها پایبند هستیم و تعامل با سازمان‌های مردم نهاد، ائمه جمعه و تشکل و احزاب نیز در دستور کار ما قرار دارد.

وی تاکید کرد: از ظرفیت نخبگان،صاحب نظران، جوانان، بانوان و بازنشستگان در راستای پیشرفت استان استفاده می‌کنیم.

احمدی با بیان اینکه اگر شعار می‌دهیم کسی که دشمن ما است را می‌پذیریم باید در عمل به این مسئله معتقد باشیم، گفت: باید یک فضای گفتمانی را ایجاد کنیم که در این فضا همه حق اظهار نظر داشته باشند و مطالبات خود را در چارچوب قانون بیان کنند.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری باید همراه با درک، تدبیر و عقلانیت باشد و از عصبیت و نا آگاهی به دور باشد، عنوان کرد: شایسته سالاری در چینش مدیریت به معنای به کارگیری نیروهای متخصص، متعهد و توانمند بدون در نظر گرفتن جناح و حزب سیاسی است.

احمدی تصریح کرد: برای من پیشرفت استان و کشور از مطالبه شخص و گروه مهم‌تر است و هیچ جایی به خاطر منافع شخصی، گروهی و حزبی قانون را زیرپای نمی‌گذارم.

وی عنوان کرد: معتقدیم باید زنان را توانمند کنیم ولی توانمندسازی به معنای پست گرفتن نیست و در حال بررسی توانایی زنان در استان هستیم.

احمدی اظهار داشت: قول داده‌ایم در پست‌های مدیریتی از ظرفیت فرزندان استان استفاده کنیم ولی در صورت نگاه گرمسیری یا سردسیری، اصلاح‌طلبی و اصولگرای باید به‌فکر به‌کارگیری نیروهای غیربومی باشیم.

وی با بیان اینکه جوانان باید گام‌به‌گام وارد عرصه‌های اجرایی شوند، عنوان کرد: ما نیز در ابتدای کار از ظرفیت‌های فکری جوانان در سطوح مدیریتی استان استفاده کردیم.

انتهای پیام/غ

شایسته سالاری در چینش مدیریت استانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.