همراهی هنر با توسعه در مناطق محروم کرمان

استاندار کرمان و نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، رودبار جنوب و فاریاب به همراه موسسه هنرمندان پیشکسوت در یک حرکت ابداعی و کم‌نظیر برای توسعۀ منطقۀ محروم رودبار جنوب با هم همراه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  در جلسه‌ای که در موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور هنرمندان پیشکسوت، مدیران استانی و منطقه‌ای کرمان و نماینده مردم منطقه رودبار جنوب برگزار شد؛ همه بر آن شدند که با همت و به میان آوردن سرمایۀ اجتماعی؛ در منطقه محروم رودبار جنوب خلق کار و ثروت کنند.
در اولین دیدار استاندار کرمان با اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت «عزت‌اله مهرآوران، رضا ناجی، صفا آقاجانی، کیهان دخت امین، محسن علی اکبری، علی‌محمد زارع و سیدعباس عظیمی» حضور داشتند و در دیدار دوم هم از موسسه پیشکسوتان «داریوش ارجمند، احمد عزیزی، هوشنگ توکلی، رضا بنفشه‌خواه، جلیل فرجاد، عزت‌اله مهرآوران، محمود پاک‌نیت، کریم اکبری مبارکه و خانم‌ها مهوش صبرکن، صفا آقاجانی و مریم معترف» حضور داشتند.
هم چنین از استانداری کرمان «فرشید فلاح مدیرکل حوزه استاندار، علی علویان مشاور و رئیس دفتر استاندار کرمان در تهران، نقی عظیمی‌زاده مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، عطا ناوکی فرماندار رودبار جنوب، حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، قنبری مدرس دانشگاه و ...» حضور داشتند.

انتهای پیام/ی

تلاش برای آبادنی مناطق محروم به همت هنرمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار