به منظور آمادگی برای جنگ احتمالی؛

کره شمالی رزمایش زمستانی برگزار می‌کند

روزنامه اکسپرس در گزارشی از برگزاری رزمایش زمستانی کره شمالی و آمادگی کره جنوبی برای جنگ احتمالی خبر داد.

کره شمالی رزمایش زمستانی برگزار می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی روزنامه اکسپرس چاپ انگلیس در گزارشی با عنوان « جنگ جهانی سوم: ارتش کره شمالی رزمایش زمستانی را آغاز می کند اما کره جنوبی برای جنگ آماده می شود» به قلم «جوزف کری» نوشت: ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرده است که کشور کره شمالی اخیرا در حال آمادگی برای یک مانور نظامی است که ماه آینده آغاز خواهد شد و این مسئله باعث تحریک کره جنوبی برای تطبیق دادن خود با سطح آمادگی کامل رزمی شده است.

یکی از مقامات ارشد نظامی کره جنوبی نیز گفته است: در حال حاضر، سربازان کره شمالی سرگرم انجام دادن تمرینات عادی هستند اما ارتش ما میزان سطح آمادگی کامل خود را در برابر احتمال تحرکات کره شمالی حفظ خواهد کرد. این رزمایش نظامی قریب الوقوع از پیونگ یانگ، بلافاصله بعد از هشدار کیم جونگ اون (رهبر کره شمالی) که تهدید کرده بود به علت ستیزه جویی بی ملاحظه آمریکا «احتمال وقوع جنگ هسته ای هرلحظه وجود دارد»، صورت خواهد گرفت.

خبرگزاری رسمی و دولتی کره شمالی (KCNA) در واکنش به مانور نظامی که در اطراف شبه جزیره کره از سوی آمریکا و کره جنوبی انجام می شود، تهدید تازه ای را درباره نابودی جهان آغاز کرده است.

این رسانه نوشت: مانور مشترک دریایی (آمریکا و کره جنوبی) در اطراف جزایر پاکریونگ (Paekryong) و یونفی یونگ (Yonphyong) که با هدف حمله پیشگیرانه به اهداف مهم کره شمالی صورت گرفت، بیشتر تحریک عمدی و برنامه‌ریزی شده نظامی بود برای تیره‌تر کردن شرایط به منظور تقابل جدی.

 

انتهای پیام/

 

رزمایش زمستانی کره شمالی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار