رئیس بسیج جامعه پزشکی استان همدان:

اعزام تیم بسیج جامعه پزشکی همدان به مناطق زلزله‌زده

 رئیس بسیج جامعه پزشکی استان همدان گفت:8 تیم‌ بسیج جامعه پزشکی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شدند.

اعزام تیم بسیج جامعه پزشکی همدان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ حمید بهرامی خو رئیس بسیج جامعه پزشکی استان همدان اظهار داشت: 8 تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی استان همدان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شدند.

 وی با اشاره به اینکه این 8 تیم در قالب 15 نیروی پزشک عمومی و متخصص هستند، افزود: این نیروها پیش از ظهر امروز به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شوند.

 بسیج جامعه پزشکی استان همدان با بیان اینکه اعلام نیاز اولیه از سوی استان کرمانشاه برای اعزام پزشک انجام شد، عنوان کرد: نیروهای پزشکی ما قصد داشتند که روز وقوع زلزله به مناطق اعزام شوند اما به دلیل درمانگاه صحرایی و ارائه خدمات به زائران پس از جمع‌آوری این درمانگاه فراخوان برای اعزام پزشک انجام شد که این پزشکان در حال اعزام هستند.

 بهرامی خو با بیان اینکه یک پزشک شب گذشته به مناطق زلزله اعزام شده است، تصریح کرد: اعزام باقی نیروهای پزشکی نیز در حال انجام است.

وی تأکید کرد: این تیم‌ها به سمت مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و برای ارائه خدمات پزشکی به مصدومان زلزله‌زده حرکت کردند.

 بسیج جامعه پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: داروهای مورد نیاز توسط تأمین اجتماعی و بسیج تهیه شده و تجهیزات و وسایل معاینه نیز برای پزشکان در نظر گرفته شده است.

  انتهای پیام/ب

اعزام 8تیم بسیج جامعه پزشکی به کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.