خدمات رایگان مشاوره‎ای؛

ارائه خدمات رایگان مشاوره‎ای اورژانس اجتماعی بروجرد در حوزه آسیب‎های اجتماعی

رئیس اداره بهزیستی بروجرد گفت: مرکز اورژانس اجتماعی بروجرد خدمات مشاوره‎ای را در زمینه آسیب‎های اجتماعی و پیشگیری از آن‌ها ارائه می‎کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کرم رضا پیردایه رئیس اداره بهزیستی بروجرد اظهار کرد: اورژانس اجتماعی در زمینه آسیب‎های اجتماعی و پیشگیری از آن‌ها فعالیت می‎کند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت اورژانس اجتماعی در سه سر فصل تعریف شده است، عنوان کرد: افراد جامعه هدف اورژانس اجتماعی می‎توانند، از طریق تماس تلفنی با خط ۱۲۳ خدمات مشاوره‎ای مورد نیاز را دریافت کنند.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد خاطر نشان کرد: به این ترتیب علاوه بر ارائه خدمات مشاوره‎ای از طریق خط ارتباطی ۱۲۳، در صورت نیاز افراد به سمت امور اجتماعی بهزیستی هدایت شده و خدمات بیشتر را دریافت می‎کنند.

پیردایه تاکید کرد: از سویی گشت سیار اورژانس اجتماعی به همراه روانشناس و مددکار در طول هفته و در ساعات مختلف در مناطق آسیب‎زا و حاشیه‎ای شهر بروجرد مستقر شده و خدمات مورد نیاز مشاوره‎ای را به صورت رایگان به افراد ارائه می‎دهد.

وی ادامه داد: از سویی افراد می‎تواند، با مراجعه مستقیم به مرکز مداخله اورژانس اجتماعی بروجرد خدمات مورد نیاز مشاوره‎ای را دریافت کنند.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد بیان کرد: خدمات مشاوره‎‎ای از طریق ارتباط تلفنی با خط ۱۲۳، گشت سیار و مرکز مداخله اورژانس اجتماعی همگی به صورت رایگان به افراد ارائه شده و در قابل آن‌ها وجهی دریافت نمی‎شود.

پیردایه تصریح کرد: بیشترین خدمات مشاوره‎ای مرکز اورژانس اجتماعی بروجرد در سر فصل‎هایی همچون طلاق، فرار از منزل، اختلافات خانوادگی، کودک، خودکشی، همسر و سالمند آزاری به افراد ارائه می‎شود.

وی اظهار کرد: همچنین در صورتیکه افراد نیاز به مشاوره بیشتر داشته باشند، به حوزه پیشگیری اداره بهزیستی و مراکز مشاوره بخش خصوصی تحت نظارت سازمان بهزیستی ارجاع داده می‎شوند.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد اضافه کرد: از سویی سالانه مبالغی از سوی سازمان بهزیستی در اختیار این اداره قرار می‎گیرد که از این محل بخشی از بخشی از هزینه‎های مشاوره‎ای مراکز خصوصی به خانواده‎های نیازمند پرداخت می‎شود.

پیردایه فعالیت مرکز اورژانس اجتماعی بروجرد را مثبت ارزیابی و عنوان کرد: این مرکز آماده ارائه خدمات مشاوره‎ای به شهروندان بروجردی است و انتظار می‎رود که از ظرفیت‎های آن به نحو مطلوب و حداکثری بهره‎گیری شود.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر خدمات ارائه شده در مرکز اورژانس اجتماعی، در صورت نیاز به پیگیری و ارائه خدمات بیشتر این خدمات از طریق سازمان بهزیستی، مراکز مشاوره خصوصی تحت نظارت آن و یا اقدامات برون سازمانی به افراد ارائه می‎شود.

انتهای پیام/م

خدمات رایگان مشاوره‎ای اورژانس اجتماعی بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Luxembourg
احمد رضایی
۰۷:۲۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
پیرو پیام خانم سارا سهیلی باید به عرض برسانم موارد تخلف از سازمان اورژانس اجتماعی بروجرد دیده شده که درصورت اهمال و عدم پیگیری شخصا با مستندات و مدارک اقدام قانونی و حقوقی جهت اصلاح ساختار نیروی انسانی به نفع سالخوردگان انجام خواهم داد. باشد که اجر معنوی شامل تمام کسانی شود که قانون مداری و رافت را سرلوحه کار خودشان قرار می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
سارا سهیلی
۰۳:۳۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
انگار هرکی با التماس و باج دادن می مونه جایی توهم برش میداره که سرپرستی حقشه و ارثیه پدر نگهبانش یکی نیست بگه با چه رویی موندی وقتی اینهمه شهید و جانباز دادیم معلوم نبوده تو کجا پنهان شدی نشستی پشت میزت محکم چسبیدیش به چه قیمتی آخه ؟نباید با این همه دورویی بپرسی بقیه هم از موندنت راصی هستن یا خیر ؟!! عملکردت چطور بوده حتی از جو اداره ات خبر نداری
Iran (Islamic Republic of)
Fateme
۱۹:۱۶ ۱۵ تير ۱۳۹۸
سلام خسته نباشین ببخشین من کاردانی مددکاری اورژانس اجتمایی دارم ولی متاسفانه انگار کارشناسیش خرم آباد نداره الان نمیدونم چکار کنم؟؟بنظر شما شهرهای اطراف خودمون یا همین خرم آباد امکانش هست ک کارشناسیشو بیارن؟؟؟خیلی دوست دارم ادامش بدم و برم سرکار لطفا راهنمایی کنین
آخرین اخبار