رئیس ستاد عمره و عتبات دانشجویی خبر داد

افزایش ظرفیت ۴۲ درصدی در اعزام دانشجویان به عتبات/ شروع ثبت نام جدید از دی ماه

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشجویی از اعزام دانشجویان به عتبات در دوره هجدم از اول بهمن و با ظرفیت ۱۷ هزار نفر خبر داد و گفت: ثبت نام و قرعه کشی این دوره در دی ماه است.

افزایش ظرفیت ۴۲ درصدی در اعزام دانشجویان به عتبات/ شروع ثبت نام جدید از دی ماهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید محمد رضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشجویی در حاشیه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: از اول بهمن ماه سالجاری دوره هجدهم اعزام دانشجویان به عتبات آغاز می‌شودکه تا ماه رمضان یعنی نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ظرفیت این دوره از اعزام ۱۷ هزار نفر است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشجویی تصریح کرد: ثبت نام و قرعه کشی دوره هجدهم اعزام دانشجویان به عتبات در دی ماه است.

وی خاطرنشان کرد: نسبت به دوره هفدهم اعزام دانشجویان به عتبات افزایش ظرفیت داشته ایم.

حجت الاسلام فقیهی اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که کیفیت را فدای کمیت نکنیم به همین دلیل در زمینه تایید روحانی کاروان، هتل، خدمات، و ... با حساسیت زیادی آنرا تایید می‌کنیم تا خیال دانشجویان از بابت کلیه مسائل راحت باشد.

وی افزود: در دوره هفدهم اعزادم دانشجویان به عتبات ۹۶ هزار نفر ثبت نام کرده و در نهایت ۱۲ هزار نفر اعزام شدند.
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشجویی درباره احتمال کاهش هزینه‌های عتبات دانشجویی تصریح کرد: در عراق مشکلات هتل و کیفیت آن داریم و به همین دلیل نتواسنته ایم این هزینه را کاهش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام و قرعه کشی اعزام دانشجویان به عتبات بر عهده ستاد عمره و عتبات دانشجویی است، ولی اعزام توسط شرکت شمسا وابسته به سازمان حج و زیارت صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام فقیهی گفت: با توجه به تعطیلی عمره، ظرفیت اعزام داشجویان به عتبات را افزایش داده ایم.

وی درباره حضور ستاد عمره و عتبات دانشجویی در یازهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال گفت: به همکارانم در ستاد عتبات دانشجویی اعلام کردم که در نمایشگاه حاضر شویم تا از تجارب دیگران در این زمینه استفاده کرده و هزینه بیشتری را در فعالیت هایمان پرداخت نکنیم ضمن اینکه با این کار از موازی کاری‌ها جلوگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار