به مناسبت هفته کتاب؛

تخفیف عضویت در بزرگترین کتابخانه دانش آموزی کشور

رئیس سازمان دانش آموزی فارس از تخفیف ۵۰ درصدی ثبت نام عضویت بزرگترین کتابخانه دانش آموزی کشور، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن کلاری رئیس سازمان دانش آموزی فارس گفت: به منظور تسریع در خدمت رسانی به علاقمندان به کتاب و کتابخوانی، بزرگترین کتابخانه دانش آموزی کشور در شیراز به سامانه ثبت نام الکترونیک مجهز می‌شود.

وی تصریح کرد: به همین مناسبت و به منظور تشویق علاقمندان به کتابخوانی، متقاضیان ثبت نام و عضویت در این کتابخانه در روز ۲۴ آبان ماه، از تخفیف ۵۰ درصدی عضویت برخوردار خواهند شد.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس تصریح کرد: کتابخانه دانش آموز با بیش از ۱۳۸ هزار جلد کتاب پذیرای دانش آموزان علاقه‌مند است، در این کتابخانه بخشی با ۲ هزار جلد کتاب برای کودکان در نظر گرفته شده که کودکان می‌توانند کتاب دلخواه خود را انتخاب کنند، همچنین در سالنی منحصر به فرد ۲۵۰ نشریه در موضوعات مختلف گردآوری شده است.

 محسن کلاری اضافه کرد: این کتابخانه با مساحت ۴ هزار متر مربع در ۳ و نیم طبقه شامل چندین بخش مختلف در سال ۱۳۸۰ مورد بهره برداری قرار گرفت و تاکنون ۱۳۸ هزار جلد کتاب در موضوعات گوناگون در مجموعه خود جمع آوری کرده است.

وی بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه از مدرسه، برای ثبت نام به این کتابخانه واقع در میدان معلم مراجعه کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس تصریح کرد: در کتابخانه دانش آموز با به روز آوری ماهانه منابع خود مجموعه کم نظیری از منابع نوشتاری و الکترونیکی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: در مجموعه کتابخانه دانش آموز، سالن‌های مجهز مطالعه و کافی شاپ و کافی نت موجود است.

کلاری اضافه کرد: کتابخانه دانش آموز همه روزه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ در روز‌های زوج برای برادران و روز‌های فرد برای خواهران آماده ارائه خدمات است.

انتهای پیام/ن

تخفیف عضویت در بزرگترین کتابخانه دانش آموزی کشور به مناسبت هفته کتاب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.