فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان :

کسب رتبه نخست ناحیه مقاومت بسیج لنجان در جشنواره مالک اشتر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت:در شش‌ماهه نخست سال 96 هم این ناحیه موفق شده است رتبه دوم جشنواره مالک اشتر در سطح استان اصفهان را به خود اختصاص بدهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الله صفرپور شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان لنجان با اشاره به فعالیت‌ها و عملکردهای اخیر ناحیه مقاومت بسیج لنجان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی اظهار کرد: راه‌اندازی پایگاه سلامت در هر یک از حوزه‌های مقاومت، جشن بزرگداشت هفته بسیج با شعار ضرورت و تقویت بسیج، پیاده‌روی خانوادگی و برگزاری جشنواره مالک اشتر از برنامه‌های تدوین‌شده در هفته بسیج خواهد بود.

وی از کسب رتبه نخست ناحیه مقاومت بسیج لنجان در جشنواره سال گذشته مالک اشتر استان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: موفقیت‌ها و دستاوردهای ناحیه مقاومت بسیج لنجان تنها به همین‌جا منتهی نمی‌شود چراکه در شش‌ماهه نخست سال 96 هم این ناحیه موفق شده است رتبه دوم جشنواره مالک اشتر در سطح استان اصفهان را به خود اختصاص بدهد.

فرمانده ناحیه لنجان با اشاره به جایگاه ویژه مادر در سبک زندگی اسلامی و تقویت بعد معرفتی و دینی خانواده‌ها یادآور شد: به‌منظور مقابله با آسیب‌ها و تهدیدهای فرهنگی و اجتماعی کارگاه‌های آموزشی مادران و دختران و حلقه‌های ویژه طرح صالحین در سطح شهرستان لنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های بسیج محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به قشر ضعیف جامعه است، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهای بسیج هرساله با ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی، خدمات بهداشتی و درمانی، سازندگی و ساخت سازه در جهت محرومیت‌زدایی مناطق محروم شهرستان لنجان و یا حتی خارج از استان قدم برمی‌دارند.

صفرپور رسالت اصلی بسیج را پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ اصول و مبانی اسلامی دانست و متذکر شد: برخی سعی دارند بسیج را با الفاظ جدیدی چون بسیجی معتدل تعریف کنند اما اعتدال با ذات بسیج نسبت به اصول و مبانی هم‌خوانی ندارد و بسیج هرگز در مقابل استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی کوتاه نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه یکی از  مباحث مربوط به اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان لنجان پویایی و نشاط لازم را ندارد و لازم است از ظرفیت دانشگاه‌ها و صنایع موجود در منطقه با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده شود و مسؤولان هم در این زمینه به نیروهای جوان و انقلابی اعتماد کنند.

 

انتهای پیام/م

 

قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان لنجان پویایی و نشاط لازم را ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.