ایجاد 10 صندوق خرد سرمایه‌گذاری بانوان تا پایان امسال در گناباد

رئیس جهاد کشاورزی گناباد گفت: تا پایان امسال، 10 صندوق سرمایه‌گذاری خرد مربوط به بانوان در روستاهای این شهرستان ایجاد می‌‌شود.

ایجاد 10 صندوق خرد سرمایه‌گذاری بانوان تا پایان امسال در گناباد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا حسین‌زاده رئیس جهاد کشاورزی گناباد در جلسه کارگروه بانوان این شهرستان گفت : شکل‌گیری این صندوق‌ها با مشارکت صندوق کارآفرینی امید و خود زنان روستایی صورت می‌گیرد.


محمد علی نبی‌پورفرماندار گناباد نیز در این جلسه گفت: مطالبات زنان در جامعه افزایش یافته و زنان نقش مهمی در اداره جامعه دارند .


وی است افزود : در انتخابات گذشته شورای شهر گناباد یکی از بانوان گناباد به شورا راه یافت که نشان از حرکت بانوان شهرستان در عرصه اجتماع دارد و باید آن را ارزشمند تلقی کرد.


نبی‌پور بابیان اینکه منع قانونی برای به‌کارگیری بانوان در عرصه‌های مختلف وجود ندارد، گفت: زنان امروز نسبت به گذشته با سوادتر شده‌اند و بهتر می‌توانند در جامعه ایفای نقش کنند.


فرماندار گناباد ادامه داد: پارلمان بانوان در این شهرستان شکل گرفته که باید روند کار این پارلمان از حالت دستوری خارج شود و دولت در این خصوص فقط نقش حاکمیتی خود را ایفا کند، کار اصلی به خود بانوان واگذار شود.


وی با انتقاد از بعضی از مدیران دستگاه‌های اداری گناباد گفت: متاسفانه بعضی از مدیران مکاتبات مربوط به بانوان را معطل می‌گذارند که باید بیشتر به این حوزه توجه شود.

انتهای پیام// ح.ت


10 صندوق خرد سرمایه‌گذاری بانوان تا پایان امسال در شهرستان گناباد ایجاد می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.